• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Loke2002

jag fick en blödning igår.. hoppas det inte är tant röd som har kommit på besök

• Stil07

Hej Tjejer!

Måste bara säga WOW..

...vilken makalös tråd...vilken aktiviet.
    Har varit borta nu i två dagar och det är nästan en omöljighet att läsa ikapp...Lycka Till alla!

En extra stor tröstkram till Tussilutt & Vice99

• snöhästen

Halloj alla förväntansfulla! Kul att så många har symptom - det bådar ju gott!
    Själv känner jag det som att mensen borde komma när som helst och som att det är lika bra att jag förbereder mig på det (även om jag verkligen inte VILL), men jag orkar heller inte med vara skengravid igen. Jag var det över julhelgen, till och med så pass att jag kräktes flera gånger, och det var INTE kul att få mens sedan när jag varit så övertygad om att jag faktiskt var gravid... Trodde inte det var möjligt att skena så, men nu vet jag att det är det... och det vill jag inte vara med om igen!

Någon "testis" som gett sig på någon sticka ännu.....? Även om jag är negativt inställd när det gäller mina egna chanser denna månad så håller jag tummarna för många, många, många starka plus på denna trevliga lista Kram från mig!

• Maglan

snöhästen

Hej :) Testade minus i går på BIM-5..men hoppas på ett plus efter BIM :)

• snöhästen

Jag håller mina tummar för det Maglan!

• Maglan

snöhästen
    Tack :P
    Plussar jag inte så måst det vara nåt fel på min kropp ;/

• snöhästen

Loke, Jag ínstämmer med Yrrepyrr, och hänvisar till min statistiska sammanställning på denna tråd för ett antal sidor sedan. Det är jättemånga som plussar ju som får småblödning innan plusset.... Hur har det gått idag...? *håller tummarna*

• MinnY

tar mej friheten att flytta fram listan lite;)

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 51 = 10,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99(25)

• Yrrepyrr

Å nej..varför ska man hitta gräddknäckglass i frysen!!
    Jag skulle ju bara ta fram mat ju..