• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Paw Print

Yrrepyrr, men trötthet är ju oxå ett "symtom" ;)

• Siili

Kikar in i "gamla" listan som jag var med i först. Grattis alla som har plussat och hoppas det tar sig nästa gång för er på raden längst ned! Lycka till ni som är kvar också!

MrsBee
    Ge inte upp än! Jag hade precis samma symptom som jag jämt har före mens (huvudvärk, ömma bröst från äl osv.) så jag förväntade mig ingenting, men jag plussade nu i onsdags.

• Maglan

God Morgon flickor :)
    Nu är det inte långt till Bim :) Tre dagar bara..
    Känns dock som om mensen dyker upp när som helst :(

• Paw Print

Grattis sili! Nä nu måste jag slita mig härifrån, ska "byta barn" med mamma sen och ta med syrran (9 år) på bio. Kommer naturligvis in sen om jag får en stund över... ;)

• MinnY

efter en massa omräkningar så har jag kommit på att jag är en av dom som har BIM på alla hjärtansdag.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a) MinnY, (13)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, (6st)

• MinnY

hej. ingen bra dag det här. jag gjorde som många andra igår, jag bad han där uppe efter ett tecken. idag vaknade jag med världens mensvärk. gick på toan och kissade, inget blod. *pust* sen en stund efter kom det någon brun-röd konstig flytning. är orligt att det är mensen som är förjävla tidig denna månaden. fast efter den där konstigt flytningen kom så försvann mensvärken. jag som verkligen trodde att det skulle vara nått där inne denna gången

• snöhästen

MinnY, det kan ju fortfarande var det också! Om du minns min genomgång så var det många som fick färgade flytningar före BIM som ändå plussade. (vet att det stod rosa flytningar i min sammanställning... men egentligen ingår brun-röda i samma kategori, bara så du vet...)
    Håller mina tummar!

• MinnY

tack för ditt svar. jätte jobbigt att jag inte kan testa mej än. är ju på BIM-4 idag. skulle bli lugnare om jag visste varför denna dumma flytningen kom.

• Tsarbabe

testade imorse med Mirres som visade +.
    Vart lite velig och åkte till apoteket och köpte ett CB som visade - ???

jaha, så på en och samma dag har jag fått både + och -...Vet inte vad jag ska tro.

har aldrig hört att Cb visat fel

Visserligen är det BIM - 2 idag.

Vad tror ni?