• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Håll min hand: Vi hoppar över till den andra tråden och snackar, det blir lite enklare

• ia1982

Testade minus idag på bim -3 *hoppas fortfarande*

*** längtar efter en bebis ***
  • Yrrepyrr

Flyttar fram listan!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• Yrrepyrr

Då går man in i sista veckan av väntan..
    Jobbigt faktist, det är ju en Hel vecka kvar
    Lyckostar ni som har bim i morrn känns det som..

• Junior J

godmorgon tjejer!
    är jätte pigg idag, känner mig utvilad, men har jätte gasig mage (för mycket vitlök igår).
    vi pratade lite igår, om att ha grav-känsla och när jag skulle sova så drog det i magen och jag fick den där känslan. så vi får se om min intution säger rätt!
    men jag vågar inte för mycket, så jag låter hellre bli att känna av.

• Yrrepyrr

Haha jag har prexis läst en site där dom beskrev vad dom grinat åt under graviditeten, jag höll på att garva ihjäl mig!
    JuniorJ jag har ingen känsla alls, känns ingenting förutom tröttheten
    Drömde å andra sidan helläskigt, att min son ( vi hade barnvakt igår) Kom gående barfota mitt på vägen i stan på hemväg från restaurangen Dom hade bara lämnat honom och han hade gått i flera mil ush det var en hemsk dröm..

• Junior J

Yrrepyrr: visst är det hemst när man drömmer sånt om sitt barn. om jag drömt och vaknar då måste jag gå upp och titta till honom, för att få se att det bara var en dröm.