• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Nä nu blir det mysa med sambon i sängen
    Snart vaknar nog lille Wiktor med. Då blir det till att byta blöja och mata honom...sedan sova fram till 7 och åter igen samma visa för att somna om till ca 9 - 11... Skönt. Sedan kommer jag nog tillbaka

Börjar stortrivas här med er...alla är så himla snälla

Natti Natti

• Håll min hand

jag menar typ.. spottblödning.. eller en blödning som är vanligt att få i början på graviditeten.. gorm-blödning= oviktig blödning ursäkta min vokabulär

• Masqito

Håll min hand: Ahha..jag var på toa nyss, ingen flytning Jag kände tom på tappen och inte ens då fick jag nånting på fingret (ursäkta) En annan wow-grej jag upplevde var att mitt tandkött började blöda! Borstade ingen skillnad från tidigare, men ändå spottade jag tandkrämsblandat blod.

• Masqito

Håll min hand: Inget fusk nu..du behöver inte trycka hårt =)
    Har du också märkt att ömheten i brösten ändras ofta, ena dagen kan jag vara jätteöm sen andra dagen bara lite öm. Går i vågor ibland

• Masqito

Håll min hand: *puh* Då kan jag skriva upp det på min normal lista också..tack =) Tycker nämligen att ömhheten börjar sprida sig in mot brösten igen.