• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Jaha Nu har man vila nån timme, började att må illa i bilen idag..Nåväl nu är pizzadegen gjord, du är det bara att baka den innan man får äta allt det goda

• Masqito

Usch mitt humör..Tidigare idag var jag som vanligt, nu är jag så nedstämd och allt känns tungt. Är det vanligt att känna så innan BIM?

• Yrrepyrr

Det kan jag nog tro, speciellt nu, känns som livet är en enda lång väntan, vem blir inte deppig av det?
    *yrre muttrar*

• Masqito

Yrrepyrr: Ja, dagarna innan BIM segar sig fram och man pendlar mellan hopp och förtvivlan..*väntar*

• Fru Wadell

Flyttar fram... 3 dagar kvar!!! *iiihhhhh*

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• Masqito

Är det nån mer som har BIM i början av nästa vecka, som har testat sig än???

• Miss Skellington

Masqito: Jupp, testade neg imorse (BIM-3). Har haft brunaktiga små flytningar i 2 dygn nu. Ingen regelrätt mens, men det känns som kärringen smyger runt knutarna här nu... *låser alla dörrar fort som...* Men men, jag är gravid tills motsatsen bevisats

• Fru Wadell

Masqito: japp, igår, negativt. Men det är inte förvånande, har aldrig lyckats plussa innan BIM förrut *s* Man man är ju tvungen att kika ändå. *asg*

• Yrrepyrr

Jag ska strångt vänta ut Bim dagen, jag vet ju att det är samma besökstid för tanten månad efter månad..jag hoppas verkligen att hon får förhinder och att jag plussar bim + 2!