• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Masqito

Jo, hörde det jag med. Efter att jag köpt dem :( Men dom var billiga :P

• Masqito

Maglan: Får hoppas att de visade fel! Hade bara en till hands så det fick bli den, har beställt cb nu och tipsade en vän och fick med en till gravsticka! jaja..den kanske visar bättre

• Maglan

Masqito

hehe..aa :P
    Nu är det som småstickningar nere i livmodern på mig. som om nån pickar med en nål. Kanske inte tanten är på g ändå :)
    Är så fruktansvätr trött med :/

• Masqito

Maglan: Ahh..det är bra symptom Har kännt att det dragit och molat i min tjejmage idag. Var allmänt förvirrad idag, riktigt seg i kolan. Är ute och kör bil och glömmer helt bort vilken växel jag lagt i och hur växlarna ligger. Har aldrig varit nåt problem förut..Riktigt hjärndöd!

• Maglan

Masqito

Ja jag får hoppas att det betyder något bra :)
    Hihi..har varit så förvirrad en gång så jag körde mott rött. Vi har två trafikljus i denna stad så det ska inte vara så svårt att missa dem :P
    Men det var dock inte av gravhysteri :P

• Masqito

Maglan: Ja, annars söker jag upp en hjärndoktor..Haha. Den var bra med att köra mot rött. Inte heller så pigg kanske

• Maglan

Masqito

Haha..nä, var dyng trött å stressad :P hihi..syrran typ"men magda det var ju rött" "Nä ge dig" "Jo det var det" "Oj fan, ingen polis såg mi g va?"
    Hihi

• Masqito

Maglan: Haha..ja, det var tur att ingen såg..
    Vet nån av era närmaste att ni försöker få barn?

• Miss Skellington

Masqito: Nope. Det är hemligt tills vidare.

• Masqito

Miss Skellington: Ingen förutom mina närmaste vänner och min syster vet och dom håller tyst.. Det är roligare om det kommer som surprise, om nån frågar när vi ska ha barn svarar jag bara lite avvikande. Om några år..