• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

snöhästen..testade med billigatesters gravsticka idag och det var negativt..Väntar till onsdag om inte resten kommit.

• Masqito

Sms från storken kanske..haha det får det gärna vara..
    Var på toa nyss och såg att jag fått bruna flytningar i trosan nu. Märkligt att de kommer innan mens, annars brukar jag alltid få sånt när mensen tar slut..

• snöhästen

ok, men det verkar ju lovande ändå alltihopa tycker jag!

• Masqito

snöhästen: Du är en sån person man ska ha med sig när det går åt helvete, för du kan få en att hitta glädjen och hoppet in i det sista Tack!

• Maglan

Masqito

Håller med dig om att hon får upp hoppet :)
    Nu har mensvärken övergått till att det känns som om det spänner i livmodern samtidigt som det molar.. funderar på att göra ett test i morn bitti. BIM-1

• snöhästen

Det gläder mig att höra!!! Tack detsamma också! Jag tycker det är superduper att hänga här i väntan på frälsning eller domedag

• Tsarbabe

Snöhästen: När min är så låg som nu så känner jag den efter ca halva pekfingret när jag sitter på toan *ursäkta ärligheten *

Efter ägglossning så måste jag typ gräva *skrattar* för att känna den å då är den stenhård. och liten

• Masqito

Maglan: Jag har nästintill obefintlig molvärk..känner av den mest som en molspänning. Håller tummarna för att du plussar imorgon!!

snöhästen: Den här tråden har blivit riktigt bra! Speciellt när man har så trevliga FL-tjejer att snacka med

• snöhästen

Tack Tsarbabe för info. Jag kommer väl inte kunna låta bli att börja hålla koll på min nu heller... Det är så många som pratar om den (bl a en som skrev att den just öppnat sig och sedan fick hon faktiskt tantbesök ett dygn senare... Hm! Så mycket konstigt det finns...)
    Tänk bara detta, att GÖRA nya människor!!! Det är ju det vi gör!!! Inte undra på att det är SVÅRT!

• Masqito

snöhästen: Nej, och det ska inte vara enkelt att skapa en ny människa, det är därför det går fel så många gånger. Tänk så mycket celler som ska hamna rätt och fungera riktigt. Jag är fascinerad att det ens fungerar!!