• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Paw Print

God morgon tjejer! BIM -4 här idag, det börjar dra ihop sig nu! Och hör och häpna, jag har inte testat en enda gång nu! Känner mig skitstolt! Ska fan hålla mig till den 14:e så d e bara 3 dagar kvar!

Vaknade av att jag fick ett mms från min vännina som jag körde till förlossningen. Hon fick en jättesöt liten flicka! Vet tyvärr inget i övrigt, hon är nog för trött för att prata. Men snacka om att man blir avundsjuk! Vi ska köra dem hem från BB när det är dags så då får man kanske hålla och snosa in lite babydoft! Mysigt!

Idag ska vi åka och köpa en ny bil och sambon satsar stenhårt på familjevänligt. Supergulligt!

Hur mår alla idag?

• vice99

God morgon alla flickor

Vill bara kolla hur det går för er. Själv har jag kommit till dag 3 och får snart börja med pergo.

Går bara och väntar på att någon vänlig själ ska öppna en v10 tråd som man kan skriva in sig på. kul med listor dagarn får fortare då

• vice99

Jag har precis öppnad en BIM v 10 för oss som inte lyckades denna gång. Hoppas att jag får lite sällskap

• Beautyflie

Här är allt bara lugnt. BIM -7 och inte ett spår av nånting... Känner mig inte direkt positiv inför allt...

• snöhästen

Godmorgon alla potentiellt eller blivande gravida. Ingen tant ännu men hon kommer, det är jag nästan hundra på, så jag är inte så skengravid som jag varit förr iallafall. Men när jag SOVER, DÅ är jag skengravid så det räcker. Drömmer att jag har alla säkra tecken (hm - ja i drömmen FINNS det såna) och inatt drömde jag också att jag plussade, ett blinkande plus som försvann och kom tillbaka och som sedan stannade. Jag blev så glad men kunde inte tro att det var sant. Och det var det ju inte heller *asg*
    Inte den här gången iallafall. Rätt vad det är så ska vi nog lyckas

• My05

Hej!
    Sätter upp mig på listan.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY (7st)

• My05

Yr, lite illamående och så sticker det i brösten ... BIM -3
    Fler som "känner" något?

• englabella

vice99: kan du länka tråden? Tror jag hoppar in där med.

Masqito: Du "får" inte göra sällskap med mig till nån mer BIM tråd! Tycker det låter extremt lovade för dig... En Bf tråd nästa? Håller massa massa tummar för dig!

Maglan: Hur har det gått? Mina numera blå tummar hålls stenhårt här med!

Till alla er andra med!

• Junior J

nu har jag inget för mig, sambon tränar,"vilding"sover och jag bara tänker på att tiden går sååå saaakta... att man inte kan få reda på om man är gravid snabbare.

• Maglan

Hej brudar.
    Kan medela att testen i morse vart neg :( Bim-1..bara att invänta tanten då :(