• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Masqito

Ja, hoppas det jag med..men betvivlar det dock. Fick minus igår kväll..så känns inte som att nåt talar för att det ska bli pluss :/

• Masqito

Maglan: Håller alla tummar och tår..fick minus idag med. BIM-3
    så jag väntar till onsdag med nästa test.

• Yrrepyrr

Jaha, om man får sig ett glas vin så vaknar livsandarna till liv..Hallå jag är faktist vaken ännu

Nog ska vi fixa det här tjejjer och, om det inte går att låsa dörren för tanten så finns vi ju där för varandra, så kul!

Och på tal om nya människor så, jag har blivit som ny här, tack
    Håller tummar och tår för oss alla!

• Azalea74

*cheezus* Va ni skriver!!!! Muchos impad Bildar hejarklack till er tjejer som har BIM om nån dag! Jag får snällt vänta 1 vecka till.... Håller tummarna!!!!

• Maglan

På länken jag skickade stod det att tappen ska vara stängd och kännas som läppar.
    Min sambo kände nyss på min och det stämde precis.
    Men det stod ju även där att det inte är säkert att man är gravid bara för att det är så..
    Men en liten hoppets låga tändes :)

• Håll min hand

hej tjejer.. less på denna ovisshet!
    Idag har det ilat i mina bröst och jag har typ hårda knölar och de är jättespända och svullna. börjar även få synligare blodådror.. typ som trädgrenar ser det ut. annars inte mycket mer..
    men masquito.. det är ju jättevanligt att få "blodstänk" i början av grav.