• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Paw Print

Maglan, men än är det ju inte försent! På MVC tester dom ju tex inte förän ca BIM +7... Sen kan du ju vara "låghormonare" oxå.

• Junior J

Maglan: its not over until the fat red lady sings!
    den har ju inte kommit än så ge upp!
    jag plussade inte ens på BIM dagen trots att jag var gravid, du är säckert en låg hormonare.

• Fru Wadell

Update från Fru wadell: Testade minuss igår på BIM - 4. Inte förvånad då jag aldrig plussat föra BIM-dagen förrut (varit gravid 2 ggr, ma och mf) DDessa tecken har jag just nu: Illamående, liiiite ont i brösten, finnar i ansiktet och ryggen, INGET sötsug. Dessa tecken hade jag båda ggr förrut oxå fast mer av dem. Ibland drar det även i nedre delen av magen, som att jag får kramp, det hade jag oxå förrut. ja, ja det är väl bara att vänta. Blir superglad om "tanten" kommer oxå eftersom jag aldrig hafte en mens mellan varje gravditet så skulle det vara skönt. Det är väl just därför som jag tror jag är gravid, att jag tydligen blir det väldigt snabbt. Jag har bara problem att behålla dem... Nå ja, hur det ängår så har jag en Thailands resa att se fram emot, vi åker den 31/5 och kommer hem tre veckor senare *skönt* Hur mår ni andra??

• Paw Print

Nä urs, måste gå och vila en stund. Blev supertrött helt plötsligt...

• Maglan

Precious Alva

Nä det är sant.. :)

Junior J

om inte tanten kommer tänker ja vänta tills Bim+5 eller nåt innan jag testar igen..men så länge inte tanten kommit så finns det ju ett litet hopp :)

• Full av förhoppning

Idag fick jag åka och handla svart Tapenade och crostini... jag visste inte ens vad det var förrän i fredags på tjejmiddag hos grannen och nu är jag BESATT!!!!

Tapenaden var finhackade oliver med vitlök, sardiner och kapris och sen åt jag det på vitlöks och persiljecrostini (små platta skorpor) MUMS!!!

Brösten spränger lite mindre idag tycker jag och mensvärken är inte lika påtaglig... tandköttet är inflammerat men det är för att jag varit slarvig med tandborstningen. Jag är sjuuuuuukt trött!!!!

Tantjäkel håll dig undan!!!

• vivana

inga direkta känningar här inte vilkket bruka komma ungefär vid denna tidpungt. så kanske har det lyckats vem vet. började må illa redan 2 dagar efter 1 tänkbara äl men tror inte det har med ev grav å göra jag kan i bland må illa ett tag sen går det över, fast sen på fredagen så hade jag faktiskt halsbränna..... men men 7 dagar kvar sedan vet man väll

kram alla å lycka till nu!!

• Masqito

englabella: Okej..jag får hoppas att det blir en bf-tråd istället =) Måste tillägga att idag har jag kännt mig väldigt "lätt" i huvudet, inte yr..igår när jag borstade tänderna så blödde jag ur tandköttet. Det brukar jag inte göra, borstade ingen skillnad mot tidigare..

Maglan: Vad tråkigt! Men när jag plussade var det BIM+3-4 så det finns hopp!

• Junior J

godeftermiddag på er!
    vad spännande det var med Anjas åk, skönt oxå att få lägga tankarna på nåt annat.
    måste säga att mina bröst har börjat ändra sig en aning men det gör dom innan mens varje månad ändå... kanske dock inte såhär långt innan BIM, så jag tar det som ett gott tecken.