• Sofis

BIM v. 7

Masqito: Jag har också lite ömmare bröst idag tror jag.. apropå molvärken så börjar det kännas lite mer nu, har precis lagt mig ner efter en hetsig dag, plus att den brukar börja komma efter tre tiden... Du, det är med vattnig flytning och ömmare bröst låter ju bra

• Sofis

Precious Alva: jag förstår hur du känner det. Jag har också hamlat i en svacka idag... börjar tro att det inte har tagit sig denna gång

• Sofis

Nä nu ska jag ta o vila lite, är så sjuk trött.. vi hörs... kram alla!!

• Sofis

Yrrepyrr: ja det är jättesvårt... man vill ju så gärna... men nu har jag bestämt mig för att lugna ner mig lite och vänta tills BIM nästa vecka. Jag har som bara lite molvärk nu och lite lite illamående, så vem vet, jag kanske bara ha haft en släng av nåt som börjar gå över, eller nåt...

• Sofis

Hoppsan, ni hade skrivit lite mer än vad jag hade sett =) Nice symptom det där med kissnödigheten, Maglan!

• Sofis

Maglan: nä men jag pratade med en tjej som också blev jättekissnödig mot slutet av tiden innan BIM... så det är inte säkert

• Sofis

Maglan: lite lite molvärk just nu, men jag har läst att det kan skifta från dag till dag. Mår lite illa också... men du visst sa du att du är jätte hungrig och så? För det är jag med... och du har väl inte heller haft nån aptit innan, hur är det med aptiten nu??

• Sofis

Maglan: mm samma här, jag blir tokmätt snabbt, men sen blir jag hunrig efter ett tag igen, är det samma för dig?

• Sofis

cattis82: tanken börjar sakta men säkert gro hos mig också, att jag kanske bara är grymt grymt skenis... så jag måste börja lugna ner mig nu, för mitt psykes skull...

• Sofis

Maglan: fortfarande samma intensiva molvärk? Hur är det med illamående?

Svar på tråden BIM v. 7