• Sofis

BIM v. 7

Maglan: nä jag vet... haha måste berätta om ett tappert försök jag gjorde att testa mig idag Jag var på skolan och fick ett infall, så jag sprang bort till apoteket i blåsten, gick tillbaka till skolan och skulle testa mig på en toalett där. Jag är i normala fall bara van att fånga upp kisset och sen doppa testet, men nu skulle jag testa med strålen. Det gick ju inte alls ju, blev heltokigt och kom alldeles för mycket på stickan. Det står att resultatet skulle komma efter 1-2 min, mitt - kom på 1 sek typ

• Sofis

cattis82: jo jag vet precis vad du menar, har redan börjat kika lite överallt på vilka grejer jag vill ha typ skötbord, barnvagn och spjälsäng... inte så bra, så nu ska jag sluta med det fram tills BIM...

• Sofis

Maglan: nä då är det lite jobbigare förstås... här har vi fyra apotek som jag känner till, så jag kan ju variera mig lite också du... var sitter din molvärk nånstans?

• Sofis

cattis82: ja det blir muggar fortsättningsvis också, jag fattar inte hur folk som kissar på stickan lyckas

• Sofis

Är det nån mer än jag som är konstant törstig?? Ja jag vet, jag ska sluta leta symptom... snart iallafall

• Sofis

Bluna: ok men då får jag önska dig lycka till v8 då istället

• Sofis

Jag har så svårt att veta om jag är hungrig eller har molvärk, för det gör ont i magen men vet som sagt inte vilket det är. Jag har provat några gånger att proppa i mig mat och frukt och sånt, för att känna efter, men jag blir hungrig så snabbt igen att jag inte hinner avgöra

• Sofis

Jag har så svårt att veta om jag är hungrig eller har molvärk, för det gör ont i magen men vet som sagt inte vilket det är. Jag har provat några gånger att proppa i mig mat och frukt och sånt, för att känna efter, men jag blir hungrig så snabbt igen att jag inte hinner avgöra

• Sofis

Hm, ja jag gillar att upprepa mig ibland, känns som att folk lyssnar bättre då

Svar på tråden BIM v. 7