• Sofis

BIM v. 7

Maglan: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH VAD GOTT!!!!!!! Lyllo dig Vill också ha ju... hade tänkt att iallafall hinna gå o köpa nåt gott till cityakuten men det börjar ju om 10 min jaja, nu känner jag att molvärken sitter på ett ställe och hungern på ett annat, det är ju bra iallafall...

• Sofis

Jaja man kan ju alltid slänga ihop några chokladbollar i pausen, och eftersom maken inte tycker om att äta dom utan mjölk, och vår mjölk är slut så får jag alla för mig sjäv

• Sofis

Och ja precis, hungern sitter längre upp för mig med. Molvärken sitter ganska nära "the exit" just nu...

• Sofis

Maglan: ja men det är ju csi las vegas ju Äh jag köper den på dvd sen, hatar att se csi med reklampausar Nä nu är det dags att bänka sig framför tv'n och sen plugga. ha det gott! Vi kanske hörs nåt mer ikväll! Kram!

• Sofis

Maglan: Ja det verkar så. trisst att vi inte var gravida denna gång.... Bättre lycka nästa gång då kanske...öhhh.....

För mig blir inte molvärken starkare när man rör på sig, men däremot senare på kvällen. Har fått tillbaka den ny *lycklig*!!

• Sofis

Suziesuze: vad är meningen med dina inlägg egentligen??? Vad gör du här? Är det dags för BIM snart eller vill du bara diskutera?

• Sofis

Suziesuze: nä men alltså detta är en BIM tråd, så därför diskuteras det för fullt här om symptom och annat innan BIM. Tycker din attityd är lite tråkig här... din diskussion kanske passar bättre någon annanstans?

• Sofis

Suziesuze: Nej det svider inte alls, jag blir bara irriterad. jag visade dig info från gravid.se som motsade det du säger. Dessutom är alla graviditeter individuella, så du kan knappast uttala dig om oss andra...

• Sofis

Fluffmoln beter sig inte som att hon vet allt och sitter på "sanningen", som du gör. Men nu tänker jag inte prata mer om detta!

• Sofis

Maglan: gick det bra att vara hundvakt förresten?

• Sofis

Stil07: Jag beklagar att det inte gick väl denna månad Jag hoppas att det går bättre för dig nästa gång... kram!!

• Sofis

vice99: beklagar din pissiga dag :( se nu till att maken ger dig helkroppsmassage och ta och koppla bort allt det dumma!! Tyvärr så tror jag att det är lite för tidigt att testa 1.5-2 v för BIM, möjligtvis BIM-8 till BIM-6.... Jag kommer att testa första gången på BIM-6 i övermorgon..

• Sofis

vice99: ja vilket pucko som testade så tidigt... vänta ett tag till så ska du se att det där vackra plusset kommer

• Sofis

Hej allihopa, jag tar bort mig från listan nu. Den ev. gravven var tydligen inte önskad så jag har inget att se fram emot längre. Jag kommer inte vara här inne så mycket mer så jag tar tillfället i akt att önska er alla stort lycka till de kommande dagarna! Kram på er!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning ()Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 47

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 50

Statistik: 0,2 * 50 = 10 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07 (2)

• Sofis

Min man har ändrat sig. Om jag är med barn vill han att jag ska ta bort det. Har det fruktansvärt jobbigt just nu, för det känns som att jag är med barn. Mår så himla illa hela tiden och har jätteont i magen. Får inte ner någon mat och bara gråter hela tiden...

Svar på tråden BIM v. 7