• Sofis

BIM v. 7

Ise74: det är bara att fortsätta att köra på

• Sofis

Ise74: HAHA påminner mig om en gång när jag och min man inte hade träffats på ett tag, och vi skulle snart skiljas åt igen, så vi hade en helg tillsammans. Vi hade sönder bäddsoffan vi "sov" på

• Sofis

Stil07: det låter klokt, men inget jag orkar med, jag tycker om att vara lite skenis (om det är det jag är nu), det blir lite mer spännande så

• Sofis

Stil07: det är första riktiga försöket för mig... hur är det för dig?

• Sofis

Bluna: fortsätt testa, det visar sig nog snart Vad använder du för äl-test??

• Sofis

Beautyflie: Det ska nog gå bra! Ägget överlever ju cirka ett dygn och det tar oftast inte så länge för simmarna att simma dit Lycka till

• Sofis

Skydiver: det är ju helt rätt taktikt, varannan dag! Det borde absolut funka!

• Sofis

Wow det börjar kännas riktigt konstigt i kroppen nu, med illamående, molvärk och tydliga ådror som syns till brösten... många olika symptom.. jag hopppas verkligen inte att jag är skenis

• Sofis

Skydiver: tack så mycket Det är första försöket för mig så jag är inte van vid det här med att bli skenis... också första månaden utan p-piller på länge, så jag vet ju inte om det här molvärken och illamåendet beror på det eller om det faktiskt är på väg en liten bebbe...

• Sofis

Skydiver: Vad hade du för symptom när det visade sig att du inte var gravid?

Svar på tråden BIM v. 7