• Sofis

BIM v. 7

Hej alla försökare =)
    Jag är lite nyfiken vad ni andra sysselsätter er med fram till BIM? Själv hade jag ÄL idag, så jag har ju toklänge kvar till BIM 13/2 =( Sedan jag fick pos. på äl testet igår har jag spenderat mesta tiden på nätet, antingen här eller på gravid.se eller för att lära mig ALLT om befruktningen. Jag måste egentligen plugga men så fort jag sätter mig för att läsa, börja jag tänka på något och måste plocka upp laptopen i knät, vilket hände nyss och därför är jag här och skriver en massa strunt, istället för att ta igen allt läsande som jag inte gjort

• Sofis

Tussilutt, lycka till =) Och knulla lugnt

• Sofis

Minxy, jag har också 14 dagar kvar till BIM... jobbigt att vänta så länge... när kommer du att testa?

• Sofis

Jag håller tummarna för mig själv och alla er andra som har/precis haft äl... BIM blir väl runt alla hjärtans dag för de flesta av oss då kanske? Hm... kom på att man kan ju göra en BIM lista för skojs skull, så kan vi ha bättre koll på varandra Kopiera och lägg in er själva vettja

13/2 Sofis

• Sofis

Hihi, missade helt att det redan fanns en lista, men så bra då
    Kul att se att det är så många som vöäntar på BIM Uppdaterar dock versionen:

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, (5)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74 (4)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 38

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 38

Statistik: 0,2 * 38 = 7,6(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Sofis

Nelly: BIM 13/2, som jag då Låt oss hoppas alla hjärtans dag blir en väldigt trevlig och tantfri dag

• Sofis

Tinkerbelle: Grattis till din underbara dag

• Sofis

Yrrepyrr: awww, inget att bry sig om :) Plus att snart kommer du ju faktiskt vara gravid, tänk vad roligt det blir att kunna säga ja istället

• Sofis

En fråga till alla er här inne... om ni ska vara ärliga, hur länge tror ni att ni kommer att vänta innan ni testar? Personligen vet jag att jag kommer att köpa ett CB 2-test och ta det ena nån gång under 9-11/2... kommer inte kunna vänta längre än så

• Sofis

Vad duktiga ni är som tänker vänta till BIM! Jag vet att jag måste testa innan, även om den finns en stoooor risk att jag blir besviken. Jag bara kan inte vänta till BIM. Dessutom så tror jag inte att jag orkar med stressen under BIM-dagen, bättre att ha en föraning om att det sket sig... orkar inte hålla mig hela dan för att jag inte vågar gå på toa

Ang. Vanliga gravsymptom så är väl några illamående, molvärk, trötthet och halsbränna...

Svar på tråden BIM v. 7