BIM v. 7
Maglan: Ja jag hoppas också verkligen... fasen också att man skulle bli så här jäkla "kolla-symptom"-beroende... och jag är dessutom livrädd för att illamåendet och det har att göra med äl...
Maglan: Ja jag hoppas också verkligen... fasen också att man skulle bli så här jäkla "kolla-symptom"-beroende... och jag är dessutom livrädd för att illamåendet och det har att göra med äl...
Skydiver: jo absolut... jaja det visar sig väl om jag är skenis snart...
Cattis82: oroa dig inte, simmarna överlever ett bra tag i väntan på ägget
Söndagsmyset ska nog har räckt om du hade ÄL på tisdagen!
God kväll alla
Hur står det till ikväll?
Mrs You: det kan inte vara så att du redan är gravid? Eller så hade du din ÄL väldigt tidigt denna månad...eller sent....
Mrs You: Jag antar att mensen senareläggs lite, men det verkar konstigt... är du helt säker på att du inte redan är gravid??
ia1982: Jag har också BIM 13/2
Har du börjat känna nåt?
ïa1982: jag hade ÄL i tisdags, har ont runt livmodern (igår och i förrgår var det vänster äggstock) och så mår jag illa... jag hoppas det håller på att bakas en bebbe i ugnen
Yiyah: usch, jag beklagar verkligen
Vad hade du för symptom innan de upptäcke gulkroppscystan? Nu blir man ju lite paranoid ju
yiyah: usch vad orolig jag blir nu... i några dar nu har jag haft molvärk i vänster äggstock som nu förflyttat sig till livmodern. Den känns inte hela tiden, oftast på eftermiddan och kvällen. Var din smärta starkare eller lika med molvärk??