• Sofis

BIM v. 7

Maglan: Ja jag hoppas också verkligen... fasen också att man skulle bli så här jäkla "kolla-symptom"-beroende... och jag är dessutom livrädd för att illamåendet och det har att göra med äl...

• Sofis

Skydiver: jo absolut... jaja det visar sig väl om jag är skenis snart...

• Sofis

Cattis82: oroa dig inte, simmarna överlever ett bra tag i väntan på ägget Söndagsmyset ska nog har räckt om du hade ÄL på tisdagen!

• Sofis

God kväll alla Hur står det till ikväll?

• Sofis

Mrs You: det kan inte vara så att du redan är gravid? Eller så hade du din ÄL väldigt tidigt denna månad...eller sent....

• Sofis

Mrs You: Jag antar att mensen senareläggs lite, men det verkar konstigt... är du helt säker på att du inte redan är gravid??

• Sofis

ia1982: Jag har också BIM 13/2 Har du börjat känna nåt?

• Sofis

ïa1982: jag hade ÄL i tisdags, har ont runt livmodern (igår och i förrgår var det vänster äggstock) och så mår jag illa... jag hoppas det håller på att bakas en bebbe i ugnen

• Sofis

Yiyah: usch, jag beklagar verkligen Vad hade du för symptom innan de upptäcke gulkroppscystan? Nu blir man ju lite paranoid ju

• Sofis

yiyah: usch vad orolig jag blir nu... i några dar nu har jag haft molvärk i vänster äggstock som nu förflyttat sig till livmodern. Den känns inte hela tiden, oftast på eftermiddan och kvällen. Var din smärta starkare eller lika med molvärk??

Svar på tråden BIM v. 7