BIM v. 7
Yiyah: hm ja det gör ju inte ont när jag trycker på magen... men ja man kanske skulle ta och ringa gyn på måndag... tack för infot
Yiyah: hm ja det gör ju inte ont när jag trycker på magen... men ja man kanske skulle ta och ringa gyn på måndag... tack för infot
Hejsan alla
Är hemma på 4-timmars paus från jobbet (helt sjukt, jag vet). Hur mår alla idag?? Sjäv är jag på BIM-9 och har fortfarande samma mensvärk runt livmodern. Idag upptäckte jag att jag dessutom hade svårt för lukten på jobbet (jobbar på handikappboende), men vet inte om det var "önsketänkande" som gjorde att jag inte klarade av lukter som jag normalt sett inte har mågra problem med...
Yrrepyrr: Jag hoppppas verkligen att det gör det. För annars blir jag orolig över molvärken... illamåendet är inte så farligt, det kommer och går över nästan lika fort, men molvärken finns det nästan hela tiden, och det är ju inte normalt i så fall... hur går det för dig då??
Masqito: Jag har också haft vattnig flytning idag... hur är det annars med dig?
Yrrepyrr: Lycka till med väntandet
Jag hade ÄL för typ en vecka sedan, och det känns mer som ett halvår sedan, så se till att ha nåt att roa dig med
Maglan: Hur är det med dig idag??
Masqito: För mig har molet blivit värre idag, har det hela tiden nu, det brukar komma först på eftermiddan... vad trevligt det där med flytningarna
Maglan: Jag jobbar sånt här drygt 7-12, 16-21 pass
Så måste snart tillbaks till jobbet igen...
Masqito: det har ploppat upp en del finnar i mitt annars finnfria ansikte... idag insåg jag att jag har typ 4 finnar vilket är VÄLDIGT mycket för mig på en gång... hur ser det ut för dig då?
Maglan: äh om finnarna är ytterligare ett gravsymptom, så klagar jag inte så mycket