• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • bustösen

Jag tror att i mitt fall så är det nog bara positivt att värken inte höll i sig, men jag kan ju inte veta säkert.

• Yrrepyrr

bustösen 11Kg! Inte illa ! å jag som var stolt över mina fyra ;-9

Snöhästen..äl sekretet kommer lita innan av vad jag förstått, spermierna ska ju vara där uppe och vänta in ägget

• bustösen

yrrepyrr - man måste ju börja nånstans!! och det är värst i början!
    (fast just nu är det jävligt, min lilleman ska åka skridskor med fritids i morgon och han ville ha med sig muffins, och de luktar gudomligt gott, men jag får smaska i mig en apelsin istället så kanske suget försvinner hihi)

• Fru Wadell

hmm...en fråga. Ser att några pratar om tappen, hårt, mjuk, öppen, stängd. Får jag fråga hur man gö och hur man känner detta och finns det några "bevis" som säger att det stämmer som tecken? *nyfiken*

• Junior J

FruWadell: det verkar som att allas tapp är olika hela tiden vad det gäller mjuk eller hård, men att den fortsätter vara stängd vid graviditeten stämmer, dock känns den stängda tappen olika beroende på om man fått barn eller inte,

• Maglan

Hej flickor! :)
    Nu har jag vaknat efter en fruktansvärt skön tupplur :)
    Molvärken kommer å går men är inte spec stark.. å illamåendet är kvar..

• Junior J

lättast att känna den är att sitta på huk och ta ett finger och leta efter vad som känns som nåt konformat med en grop på toppen

• cattis82

Ja och tanten är även på ingång här också, men jag är egentligen inte förvånad eftersom jag inte haft några som helst symtom. Men jag är riktigt besviken, vill så gärna vara gravid!!

Mensvärk har jag haft till och från hela dagen, springer på toa ock kollar stup i kvarten. Lika bra att kärringen kommer så man får börja om igen och ta nya tag. Blää

Funderat lite på att ÄL-testa eller tempa eller både och, vet inte riktigt.

Tröstkramar till er som fått tantbesök. Vi ses nog snart i vecka 11 tråden.

• Fru Wadell

Yrrepyrr och Junior J: Tack! Men om man aldrig kännt på sin tapp någon gång, hur vet jag då om det jag känner är den som stängd eller öppen? Om jag vill vara gravid, hur ska den vara då? Öppen eller stängd?