• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Paw Print

Ska gå tidigare ifrån jobbet i morgon och köpa gravtester. Ska testa den 14:e. Sen i morgon ska jag köra min kompis och hennes lilla bebbe hem ifrån BB. Nu e det dags att sova! God natt!

• cattis82

Nu är det bara knappt två timmar kvar till BIM-dagen. Ingen tant i sikte och mensvärken har för tillfället avtagit...............

• snöhästen

Godnatt allihopa! Lycka till ni som eventuellt ska testa imorgon! Jag har inte sett till tanten än och jag har inte haft någon mensvärk alls idag. Men då kommer hon bergis smygande framåt småtimmarna, och då jädrar brukar hon göra ont...

• snöhästen

Flyttar fram...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Mrs Bee(2:a), Trulten (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 41

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand (4 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)

• idaflisan

Hej vill gärna va med om jag får?
    Har bim den 15 och har fem barn sedan tidigare och fick ett ma för en dryg månad sedan

obs skulle bli jätteglad om ni inte skrev något om detta i min gb då det är lite hemligt

Lycka till allihop

• Mrs Bee

Godmorgon allihopa!
    Testade just POSITIVT!!! Ett väldans svagt streck kom upp efter under 1 minut. Jag stirrade så intensivt på testet att jag trodde jag inbillade fram +:et, så jag la ifrån mig det nån minut och kollade igen- och visst var det där underbara strecket där!! (Kolla mitt bildgalleri) Berättar om mina symptom sen, ska försöka somna om en stund innan sjuka dottern vaknar.

Idaflisan: Tog mig förresten friheten att lägga till dig i listan.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 41

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)

• Yrrepyrr

Nu känns dan med en väldigt rolig, gillar när folk plussar

Nu är det bara 6 lååånga dagar kvar för mig!

SDen dära känslan när jag kissade igår..kom fram till att det egentligen inte sved så mycket fast jag kissade ca 3 ggr i timmen och nu är det borta Tack tinkerbelle för tipsen!

Har en till undran om det där med metallsmak i mun, det känns som mina tänder blivt av metall..som om man slickar på en kniv eller nåt när man rör med tungan över tänderna..Nåväl
    Jag ska till tandl på onsdag..Huvva..

• My05

Grattis Mrs Bee!!!!!!!!!!!!!!
    Själv har jag värsta mensvärken, ingen försiktig molvärk här inte.Skrikandes Har inte sovit sedan fem i morse pga den, aaaaaaah så irriterande.