• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Licia

Mrs Bee: ja har BIM samma dag som du och känner igen mig så i dina tankar. Hade bestämt mig för att vänta med testen men nu klarar jag inte längre!! Ska vi imorgon? På morgonen?

• Yrrepyrr

Oj vad det kliar i fingrarna när man ser vad ni skriver!
    Tur att affärn ligger lååångt borta

• Licia

Yrrepyrr: ja ,men man ska ju inte testa såhär tidigt egentligen. Slöseri...men vad sugen man är :)

• Tinkerbelle

Skit....

Städpatrullen verkar vara på ingående. Drar i magen, mensvärken är på G och lite rosafärgade flytningar uppe vid tappen... Jaja, vi var ju inte med till 100% den här matchen.... Väntar dock med att flytta mig innan det kört igång på riktigt. Vill ju bli med barn nu!!!!

• Licia

Tinkerbelle: Vet hur det känns. Håll ut!!

• bustösen

här kan man se hcg-haltens ökning (i genomsnitt)

Dagar efter Ägglossning HCG mIU/ml

14 -48
    15 -59
    16 -95
    17 -132
    18 -292
    19 -303
    20 -522
    21 -1061
    22 -1287
    23 -2034
    24 -2637

• Johanna 80

Hahaha, detta är den mest aktiva BIM-tråd jag varit med i, är man "borta" några timmar har man massor att läsa ikapp! Bra jobbat tjejer! Det är så skönt att inte vara ensam i sitt symtomletande m.m

Kram till er alla!

• bustösen

idag har mina bröst växt :) det kan bero på mens också, fast det är lite lustigt att se att tröjan som i morse var lös och ledig just nu töjs ut av boobisarna
    jag misstänker att jag haft en ordentlig äl denna gången, dels eftersom jag bara hade värk en dag istället för tre, och dels för att jag kände mig helt annorlunda under de dagarna, så nu håller jag tummarna för fullt! jag har gjort utredning som visat att jag hade "dålig" äl dvs låga nivåer med progesteron, läkaren tror att jag kan få ordning på min äl genom viktminskning, och nu har jag gått ner sammanlagt 11kg

• snöhästen

Bustösen: 11 kg var banne mig inte illa! Bra kämpat! Är det alltså bra att ha äl-värk bara en dag istället för flera? Dvs större chans för ordentlig äl då om jag förstod rätt? En sak som jag inte fått klart för mig är om äl-sekret kommer före, samtidigt eller efter äl..? Före vore ju praktiskt, men jag har fått för mig att jag ibland får ont först och sedan kan äl-sekretet märkas dagen eller dagarna därpå. Någon som vet?

• Junior J

hej tjejer!
    hur går det för er?, har själv bestämt att vänta ut BIM, blir så ledsen att se minus på testen. min tapp har förändrats under tre dagar först var den mjuk och och öppen nu är den hård och stängd. ingen aning var det betyder, men förra månaden hade jag mjuk hela vägen fram till mens och den stängde sig aldrig helt, så det är ju tvärtom denna gång, kanske något bra!