• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs Bee

Licia: Jaa det gör vi, va spännande. Har ett 2-pack vanligt CB liggandes, så jag kan göra ett imorrn å om det blir - så har jag ett kvar till BIM+1 tänkte jag om inte mensen kommit vill säga.

• trulten

är det för tigigt att testa gravidtest o jag har BIM på tordags?

skulle det synas om jag gör tetset i morgon?/ trulte

• Rottis77

Tar bort mig från listan, tanten kom idag....Gråter. Lycka till ni andra.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (3 st)

13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Mrs Bee(2:a), Trulten (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 42

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand (4 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)

• cattis82

Trulten
    Det är väl olika, en del kan ju plussa tidigt men risken är nog stor att det blir neg tror jag.

• Yrrepyrr

Fru Wadell iallafall på sidan jag skickat så står det utförligt hur man bär sig åt och hur tappen ska kännas på
    Tappen är alltid stängd efter äl om man haft barn sen förr känns öppningen som ett streck, annars ett runt lite hål. När den öppnar sig är det som det låter, en liten öppning..
    För flerföderskor som jag kan tappen vara lite öppen men helt stängd inuti.
    Mellan mens och ägglossning sitter tappen oftast ganska högt upp, vid grav kan den vara både hög och låg.
    ska kännas både hård och mjuk, mjuk som i ett lager ovanpå.
    Tappen kan oxå vara böjd bakåt.

• trulten

Tck förditt svar så snabbt!!! Jar tar ditt råd att vänta ngr dagar!
    jag får träna på tålamodet lite...:)

*nervös så jag spricker*

• cattis82

Trulten
    Det var så lite, jag vet ju inte om jag har rätt, men jag tycker själv det är så jobbigt när det blir neg. Kanske bättre att vänta så länge man kan, chansen att plussa ökar ju för varje dag