• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Fru Wadell

Yrrepyrr: tack igen *springer å kollar*

• Maglan

Full av förhoppning

Jaha :P hihi..då ska ja sluta med det :P Men man vill ju veta om tanten är på g :P

• Full av förhoppning

Förstår det tjejen... jag är lika nojjig...
    vill bara att du är rädd om dina slemhinnor så du inte skadar dem eller får en infektion

• Maglan

Full av förhoppning

Jo förstår det :) hihi..då är det bara att vänta och se om kärringen kommer :/

• Fru Wadell

Yrrepyrr: ja hur ska jag förklarar detta nu då...jo jag kände på den, har aldrig gjort det förrut lixom, inte medvetet iaf. *s* Den sitter långt ner, tycker jag, typ ett finger (om ens det). Då nådde jag tappen och den var typ konformad och jag kom runt den till vänster men till höger var den som mer porös...hemm...ja hur fasen ska jag förklara... Den var då inte öppen, antar jag eftersom den var som så toppig....eh...förstår du?? *s*

• Junior J

fixar lite
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Mrs Bee(2:a), Trulten (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 41

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,4 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand (4 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)

• Junior J

ååå jag fick en depp stund, det känns inte alls som jag kommer plussa den här månaden, har ingen känning alls så det blir nog "lady in red" som segrar, *depp*
    jag går och äter något så blir jag gladare!