• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Kinisen
    Junior J skrev 2007-02-12 18:57:13 följande:
    ååå jag fick en depp stund, det känns inte alls som jag kommer plussa den här månaden, har ingen känning alls så det blir nog "lady in red" som segrar, *depp*jag går och äter något så blir jag gladare!
    Känner likadant.... * deppig värre*
  • Yrrepyrr

Fru Wadell jo jag förstår rätt bra förklarat
    I spetsen sitter inte min öppning utan ca en halv cm upp-bakåt mot rumpan till. Din öppning bör ju ännu vara ett runt hål eller en rund prick och att den var mjuk var ju bra Det är ju inte så lätt och jag är inte heller så haj men har sökt en del å så, Hoppas att blev lite klokare

• Maglan

Hum...kan det bli onsdag och inget tantbesök så man kan testa snart? :P

• Tsarbabe

Fru Wadell: Nä jag hittade en sida där det stog hur mkt HCG:t går upp efter antal dagar efter ÄL...

• Yrrepyrr

Mm tiden kunde ju gå liite fortare..ska då se programmet om det hela nu kl 8 på fyran, gör det ni med

• Miss Skellington

Yrrepyrr: Jo jag tänkte det, om jag orkar hålla mig vaken. Är så fruktansvärt trött . Ingen tant inom synhåll ännu

• Tsarbabe

Bustösen: Hur mkt var du "överviktig"? Är lite nyfiken då jag la på mig rätt mkt under graviditeten och inte gått ner allt än. Mitt BMI är ivf "fetma" så jag är en fet jävel *haha* Då e väl mina ägg inte så bra antar jag?

• Yrrepyrr
    japp flickor, så att vi vet hur det går till..mins hur stort det var när alla bilder ifrån fostret i magen kom

*knarrande röst* Påå miiin tiiid så tja, blev man bara på smällen..liksom..
  • Tsarbabe

Åh det programmet måste jag se...så himla intressant, fast de flesta har jag väl redan sett?

har pratat med sambon idag med. Förmodligen har det inte tagit sig denna månaden. Så vi tänker börja med Äl-test.

Men nu vart jag lite orolig ang övervikt och barn å så. Gick ju upp hela 40 *hostar* kilo med lilleman och har bara gått ner hälften av dem. Tror ni att min produktion är sämre nu? Jag fortsätter ju gå ner tills jag ser plusset. Sedan får jag ju bara tänka på vad jag stoppar i mig.

hur orolig tycker ni att jag borde vara?