• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

reklam. tack för tipset om programmet , gud vad spännande, helt otroligt att det blir så många barn när man tänker på hur komplicerat det är.

• Miss Skellington

Jag tyckte att det var läskigt samtidigt som det var väldigt intressant. Men jag blev lite illamående på vissa ställen. Konstigt med tanke på att jag är en skräck/splatter-fanatiker...

• Miss Skellington

...och van värre bilder, alltså.

• bustösen
    Tsarbabe skrev 2007-02-12 19:46:55 följande:
    Bustösen: Hur mkt var du "överviktig"? Är lite nyfiken då jag la på mig rätt mkt under graviditeten och inte gått ner allt än. Mitt BMI är ivf "fetma" så jag är en fet jävel *haha* Då e väl mina ägg inte så bra antar jag?
    jag började med bmi på 39.3 och har kommit ner till 34.9 nu, så jag är fortfarande en fetknopp, men jag har blivit slankare - inte så stora valkar längre hihi
  • strojes

vilket intressant program! jag kommer absolut sitta bänkad om en vecka när del två sänds!!! ska nog sätta Kissen på inspelning ifall nått kommer emellan... vill ju inte missa slutet!

• Maglan

Gaah...nu jag less på att springa å pinka hela tiden..är ja inte gravid så har jag nog nån UVI eller nåt.. :/

• My05

Undrar om molvärken som kom nu beror på antågande mens, grav. el alla popcorn jag ätit..Skrattande ????????????
    Nu känner jag något i alla fall vad det nu är.........