• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Precious Alva

Ja, nog var jag skenis nå..nu tänker ja sluta tänka på det och bara köra på... :)

Kramis

• Masqito

Maglan: Ja, det är rätta takter..bara hoppa upp igen
    Nej, vad gulligt av honom!! Och att döpa den till Savannah var ju jätteromantiskt =)

• Maglan

Masqito

Ja precis :P
    Ja, det var hur sött som helst. Vi har inte så mkt pengar just nu heller så jag antog att vi itne skulle köpa nåt till varandra :)
    När jag sågt att han döpt den till Savannah började jag gråta för att jag blev så glad.. :)

• Masqito

Maglan: ahh..det var ju hur gulligt som helst, speciellt när det är helt oplanerat att ge varann present.
    Fick själv en jättefin bukett med rosor av min sambo =)

• Junior J

men vad hände tjejer? "eleka tanten" drog över som en storm idag.
    själv molar magen så det blir nog inget pluss här heller men jag är BIM -2 så än lever hoppet!

• Maglan

Masqito

Ja :)
    Man blir glad bara av att dom kom ihåg :)
    Tyvär kan det ju inte bli nå mys ikväll då tanten komm :/ Nedrans, men får ta igen det om några dagar :P

• Full av förhoppning

Gubben kom hem med en bukett vita krysantemum.... men jag höll på att spy när jag kände lukten från dem....

Han frågade om vi skulle köpa hem nåt gott, men jag kände mig inte sugen på något....

Har supergravsymptom men testade som sagt minus i morse... blir knäpp i huvudet. Kommer inte tanten innan den 19:e så ringer jag min gynläkare och bokar tid för då är nåt galet!

• labolina1

I allt det tråkiga kan jag meddela att jag plussade i dag Glad. Sprang iväg på lunchen och handlade ett test, som då visade positivt. Var helt skakig efteråt.
     Kul att jag kunde överraska killen när jag kom hem som jag hoppats på..
    Hoppas bara det går vägen denna gången, har ju tre hemska missfall bakom migLedsen.

Hur går det för er andra som har bim idag?????

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), (1 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (11 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 35

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 (6 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)

• cattis82

Grattis Labolina!!! Hur går det för er andra, nån mer som plussat idag?

• Junior J

grattis Labolina vad kul, själv fick jag hem rfsu testen idag och kunde inte hålla mig ett minus dock på dag BIM-2,
    men jag har inte så mycket känningar lite molvärk förut som försvann, och jätte många inot finnar som jag inte brukar få.