• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Johanna 80

Grrr, på BIM+2 kom kärringj***ln...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), (1 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80 (18 st)

• Tinkerbelle

Japp, sällan jag deppar ihop totalt! Men nu har jag förberett mig på mens sen igår så jag är väl mer dum är ledsen.... Känns ändå rätt kul att få testa med stickor och ha mannen hemma den här gången..... Lite mer avslapnande

• Jannabus

Testade nyss, med de här billiga stickorna. Inget + än så länge. Men det är ju 2 dagar kvar iaf, det kan ju hända mycket!
    Lycka till ni andra.

• Mrs  You
    Hej tjejer ser att ingen plussat ännu idag *snyft*
    Trodde detta skulle bli en dag med många plus,min tant kommer säkert idag inga känningar av varken det ena eller det andra så man kan ju iaf hoppas.....

För mig har dagen bara börjat så mensen kommer säkert senare i eftermiddag precis som förra månaden...
  • Mrs  You
    Såpass att ett positivt test alltid är positivt iaf,sen är de ofta otydliga testerna men om du ser två streck så är du gravid iaf...

Jannabus skrev 2007-02-14 13:44:27 följande:
    Ps. De här billiga testerna, är de något att lita på egentligen?
  • Yrrepyrr

"funderar" om detta går åt skogen hamnar jag på bim v 12
    Inte alls samma som er här juh..Yrre fjärrskådar..

• Mrs  You
    Yrrepyrr: Trist vi har ju följts åt här att tag *ler*
    Jag väntar fortfarande på tanta hon kommer säkert ikväll
    Då kommer jag hamna på Bim v.11 jag mä....
  • Miss Skellington

Yrre: Jag kommer oxo hamna på BIM v12. Så vi är iaf två härifrån. Men det är inte över än...

• Mrs  You
    Läste på någon annan tråd att fru Wadell fått mensen tror jag...
    Hon har nog glömt ta bort sig på listan...