• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Yrre - kan vi inte fuska in dig lite. V 11 är en magisk tråd.... Den 8/3 tillhör tex v.11, så misströsta inte! Vill ju inte vara utan dig... Fast jag tror att det gått bra för dig!!!

• Yrrepyrr

Haha jag hamnar ju på den 20onde två dagar efter
    Men visst jag myglar gärna
    Om det nu blir så

• Tinkerbelle

Åh vad sött!!!!!

Min käre man har bokat bord på resturang och jag kan knappt röra mig pga mensvärken Hur ska jag kunna njuta av god mat????

• Fru Wadell

Update från Fru Wadell: Japp, jag skrev i morse att jag nog fått mensen eftersom jag hade liite brunt i trosorna igår och lite mer rött idag. Trodde stenhårt på detta, men fasen att det kommit nå´t! Blir galen! Lite brunt idag oxå. Antingen kommer mensen imorgon eller i övermorgon senast eller så är jag fetgravid! *s* Nå ja, sitter kvar på listan tills mensen kommer med besked iaf

• Maglan

Då kom kärringen idag då! BIM+2!!!
    Å med en mensvärk som heter duga
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), (1 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5),MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan (19 st)

• Masqito

Maglan: Neeej!! Vad tråkigt tjejen! Trodde absolut att du skulle plussa..Men det blir nog din tur nästa gång.. Det är bara att hoppa på v.11-tråden!

• Maglan

Masqito

Men så blev det inte
    Men men, bara att ta nya tag.. har ju intalat mig att det inte var nåt så blev inte så jättebesviken när den kom :)

Blev hemskt glad när jag kom hem med :)
    Hjärtat mitt hade köpt en jättefin BH till mig och en liten nalle som är döpt till savannah som vi bestämt att vårt barn ska heta om det blir en tjej :) Så underbar är han :)

• Paw Print

Vad trist maglan! Men där ser man hur lätt det är att skena när man verkligen vill. Tror att det är bättre att inte känna efter så mycket. Det har jag gjort den här månaden och kännt mig mkt coolare. Det är bara nu dom här sista dagarna det kännts jobbigt.

Kram till dig!

• Fluffmoln

hej tjejer,

trist för er som fått mens. vet precis hur det känns. Men en dag kommer det där plusset!! Lycka till i framtiden! kram