• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Rikku

ja jag förstår nu kanske man kan slappna av lite och veta att man är inte såå himla konstig och ensam på det här promlemet

• My05

Grattis alla som plussat. Vad roligt!!!!
    Hoppas allt är som det ska Junior J och att det bara är en blödning som så många verkar ha.
    Hoppas fortfarande på ett plus, tänker vänta till onsdag och testa då.
    Känner mig lätt illamående, har trott ett par gånger idag att nu kom mensen men..nej...inte än...

• vice99

Min mens hoppade oxå över några månader utan anledning. Den brukar komma som en klocka.

Enda skillnaden från tidigar var att jag skulle få börja med pergo och var så glad och upprymd över detta. Man hoppades ju att plötsligt så händer det ( som värsta trisslotten liksom). Men jag hann inte ens börja med pergon för mensen försvann. Fick utskrivet gestapuran för att få igång den igen. Inte för att det blev någon äl ändå men det var väl en annan femma. 75 dagar försent kom den igång med hjälp av gestapuran.

Gynekologen och sköterskorna på kk trodde att det antagligen var psykologisk. Med tanke på att jag verkligen vill få mensen så fortsom möjligt den gången så jag skulle få börja med pergon.

Kroppen är en märklig sak!!!?

• My05

Hej!
    Jag som tänkte gå och köpa ett test idag, mer molvärk inatt lite öm i brösten och ont i blygdbenet(skumt ord) ja jag trodde ändå kanske.. Idag fick jag en liiiten brun flytning/slem  .. början på mensen????
    Fyyyyy.. skiiiitt Ledsen

• vice99

Jag hamnar på Bim v 10 och inte 11 som de flesta andra här. Lite tråkigt men det blir nog bra där oxå. Men det är kul att följas åt liksom.

• snöhästen

vice99: Det är inget som hindrar att du kommer in och surrar på v 11 listan också! Jag är där fast jag har eg bim v10... Det är ju roligt att följas åt som sagt

• Junior J

hej brudar!
    ringde MVC och hörde lite med dom , oron är kvar men den är lite mindre, när jag beskrev min sk bruna mini flytning så sa hon att det är normalt vid mens tiden att få sådana och sålänge jag inte har ont utöver molvärk (växtvärk) i magen så är det bara till att avvakta.
    så jag knyter alla tummar jag har och hoppas pyret stannar kvar!
    kram på er

• ztarshine

håller tummarna för dig Junior J!!!