• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Beautyflie

snöhästen --> Tack Jaa, jag blev lite nervös att det bara var jag som inbillade mig ett tag där...

• LouiseL

hej på er tjejer.. duet va rtt tag sedan jag va är inne.. men nu är det nr 2 på g. jag är BIM+8 nu men fick en blödning nyss. har testat svagt poss och många neg.. hur många av er har haft en blödning när ni har vart gravida. den blödning som jag ar är som rosa rött slem. låter inte så fint men så är det..

Kram på er alla som får flytta mån och lycka till med grav till alla er som har plussat..
    Jag vet hu det känns att kämpa. min son tog nästan ett år att göra!!

Louise

• Billecart

Testade + på morgonen!

Men nu sitter jag på jobb och har så jätteont i nedre delen av magen. En riktigt kraftig mensvärk. Är jätterädd för att det kanske är MF...

• Johje

Billecart!

Jag plussade förra veckan och har haft till och från riktigt ont, men inte en droppe blod. Det är livmodern som jobbar och töjer sig!

Grattis

• Yrrepyrr

Vivana nej vad synd Kram till dig!

Beautyflie Grattis!!!
    Billecart jag hade oxå kraftig värk på Bim dagen och plussardagen, nästan så jag blev rädd men ..det kan vara så tydligen!

Hoppas på fler + här

• Beautyflie

Jag har också värk, känns som såndär mensvärk som går ner i benen. Om ni förstår?

• vivana

Beautyflie: jag fattar jag har alltid ont i mitt högra knä första dagen när jag har mens skumt tycker jag men så e de. hoppas tanten har vett å hålla sig borta lycka till

Yrrepyrr: tack

• ztarshine

grattis alla som plussat!!! :) och stor kram till er som fortfarande har plusset framför er!!

fortfarande ingen mens.. hoppas jag får äran att testa på onsdag morgon.

• Superstålis

Jahapp! Å så var det kört för den här gången, fick mensen i går ändå. Ja, den är ju punktlig i allafall. Men surt känns det. Det är väl bara att hoppa vidare till BIM v.11 då. Och en massa grattis till alla er som är gravida. Ni som inte vet hoppas jag för och för er som det inte tog skruv för den här gången; Den som väntar på nå´t gott...

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e),(4 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 13 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr, Beautyflie (11 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis (35 st)