• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Full av förhoppning

Fortfarande ingen mens men minus i morse igen så nu har jag ringt gynläkaren och bokat tid till torsdag... är på dag 38 i min menscykel. Trött på hela skiten och har sån jävla mensvärk och har haft det i 12 dagar.

• Azalea74

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 13 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74 (12 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis,  (35 st)

• Full av förhoppning

GRATTIS!!!! ÅÅåh jag vill också plussa.... Men det är jag väldigt säker på att jag inte gör.

Kan man vara låghormonare ena graviditeten men inte andra och tvärtom???

• Masqito

GRATTIS ALLA SOM HAR PLUSSAT!!

KRAM till er som fick mensen..kom till v.11. Där är snacket i full gång och då ska vi slå rekord!!

• Nettan 80

Grattis plussare!!!!! Måste kännas helt underbart! Lycka nu till!!!!!

Sänder en stor kram till alla som fått mensen. Det måste ju vara vår tur snart!!!!!

Kramkram

• ztarshine

till er som plussat;
    har/hade ni som mensvärk innan plusset?

och ni som fått den röda på besök;
    har/hade ni mensvärk innan ni fick mens? (kramar till er!!)

• Junior J

hej tjejer nu är jag säker på min sak, ett tidigt MF för min del
    är så ledsen och känner min så snopen, det känns absolut värre än att vänta månad ut och månad in på att plussa.
    jag väntar hellre länge än att ha det som nu :plussa och sen bli av med det. rygg onda blir värre och molvärken gör sig påmind blodbruna flytningen tilltar. jaha....det var det de.
    jag tar gärna bort mig från listan tjejer.
    svider i mina ögon att se mitt namn under rubriken gravid.
    ska deppa några dagar till sen sen påt igen,
    tack för att jag fick skriva av mig eller ni hade inget val hi!
    kram till alla vare sej ni plussat eller ej!

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 13 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 59

Statistik: 0,2 * 59 = 11,8 20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74 (12 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, (35 st)