• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Beautyflie

Junior J ---> Åh, jag hoppas verkligen! Har iaf inte fått mens än, och den är aldrig sen, och det är ju ett gott tecken om något

• Billecart

Grattis till er +are!Och tröstkramar till er andra...Är på BIM +2 idag och testade - igår. Men ingen mens i sikte. Tror benhårt att jag är gravid för jag känner så många symptom. *peppar peppar* Och är jag inte det så ska jag för evigt hålla tyst om mina ev. framtida skengraviditeter.

• My05

God morgon! Hur är det med er idag?
    Själv är jag på BIM+5 idag och har lite molvärk i magen.

• Junior J

hej tjejer kollar hur det går för er, vi får se om min lycka blir lång har små blödningar
    hoppas det inte är något farligt utan nån liten spotting.

• Stil07

Gode Gud va många inlägg...jag har varit på fjällresa i 10 dagar och var tillbaka i natt och tänkte bara titta in och se hur det gått....det var ju ca 1500 inlägg att läsa så det lär ju ta någon vecka eller så.....överlägset mest aktivitet i en veckotråd.....hur som så ett....

JÄTTE JÄTTE grattis till alla er som plussat och en stor TRÖSTKRAM till er andra som får kämpa på nästa månad.

Lycka till till er alla på 2 olika sätt

• vivana

då fick jag okså flytta ner mig till lycka till nästa ggr tanten har inte riktigt kommi men står i dörren. Lycka till resten!!

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e),(5 st)

18/2: bertlyn(7:e), Superstålis (3 st)

Kvar på bim-listan: 16 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr (10 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana (35 st)

• Beautyflie

Nu har jag plussat på riktigt Fjärde försöket efter MA!

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e),(4 st)

18/2: bertlyn(7:e), Superstålis (3 st)

Kvar på bim-listan: 15 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr, Beautyflie (11 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana (35 st)

• snöhästen

Beautyflie! GRATTIS! Ja, det hade väl också varit själva den om inte alla de där småplussen skulle bli till ett stort fint PLUS till slut!!!