• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Men det är nog de gamla siffrorna som hängt med helt enkelt. Junior J valde ju att stryka sig från listan i samband med oro.
    *håller alla mina tummar för dig Junior J, och faktiskt så TROR jag också att det kommer att gå bra för dig!!! hoppas hoppas hoppas*

• Miss Skellington

Nu är det rätt

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (4 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e), Full av förhoppning (5:e),(3 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 12 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan (12 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, (36 st)

• ztarshine

är vi så många som fortfarande inte fått mens???

• Syrran79

Testade inte Billecarte plus igår morse?

• Silverklar

GRATTIS alla som plussat!!!

Håller tummarna för att det går bra för dig JuniorJ! Och alla er andra också förstås

Och hoppas att fler plussar så att ni spräcker statistiken ordentligt!

• MinnY

tror att det bara ska vara 11 på grattis listan för princess85 är i BIM v10 tråden *skvallrar*

• My05

Måste man verkligen vänta 4 timmar innan man kollar med CB för att det inte är morgonurin? Hittar inget om det på förpackningen, men har "hört" det här på fl tror jag..

• Yrrepyrr

Tror att om du passerat Bimdatum ska du inte behöva vänta i 4 timmar. Mitt första test var på Bim -1 och där väntade jag i tre tim och det andra Bim +1 och då bara två..det blev pluss ändå!

• My05

Hmm jag har hunnit bli tveksam kanske jag väntar till i morgon ändå...