• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

Yrrepyrr - jag tycker inte att du ska skämmas! Jag hoppas att du blir gravid snart! Man ska inte bry sig om var andra har att säga, då får man inte mycket gjort!

• Tinkerbelle

Nej, vi har bestämmt att hålla våra försök hemliga. Både (förhoppningsvis) blivande mormor och farmor har bebisfeber... Men vi kommer nog berätta rätt snabbt för de närmaste när vi lyckats! Känns bättre om de vet om allt om det skulle bli fel... (Ryser bara vid tanken...)

Yrrepyrr - jag håller helt klart med Hyacinth!

• Loke2002

jag har BIM v. 7 den 13:e feb.. På min mammas och svärfars födelsedag

• Yrrepyrr

Tack Tinkerbelle och Hyacinth
    Håller med er och hoppas på +!
    Loke2002 vilken fin present till dom!

• cattis82

Igår hade jag rikligt med flytningar, annars kände jag inget speciellt förutom väääldigt svag molvärk i tjejmagen. Tror ni att det kan ha varit ÄL?
    Förra månaden hade jag riktigt ont i ena sidan av magen, men det kanske är olika från gång till gång. Vi mös iaf både lördag och söndag.

Tinkerbelle-håller tummarna för att ÄL inte är förrän på onsdag så han hinner hem. Annars så finns det förhoppningsvis några spermier kvar som fortfarande är vid liv :)

Hyacinth-jag har bara berättat för en kompis att vi planerar barn, men det finns säkert de som anar att det är på gång då vi är relativt nygifta. Vill ändå hålla det hemligt tills vi lyckats. Det är därför rätt skönt och ventilera sig lite här inne.

• Sofis

Hej alla försökare =)
    Jag är lite nyfiken vad ni andra sysselsätter er med fram till BIM? Själv hade jag ÄL idag, så jag har ju toklänge kvar till BIM 13/2 =( Sedan jag fick pos. på äl testet igår har jag spenderat mesta tiden på nätet, antingen här eller på gravid.se eller för att lära mig ALLT om befruktningen. Jag måste egentligen plugga men så fort jag sätter mig för att läsa, börja jag tänka på något och måste plocka upp laptopen i knät, vilket hände nyss och därför är jag här och skriver en massa strunt, istället för att ta igen allt läsande som jag inte gjort

• Yrrepyrr

Sofis hihi då har du ju tur jag ligger sist på listan
    Ja sysselsättning..hänga här??Inte dumt även om tvätten blir lidande Hehe skojjade bara..Försöka leva som vanligt är ju svårt när man verkligen inte tänker på annat!

Idag ska jag sköta om sonen som är urförkyld, ta en härlig 30m promenad om nu solen tittar fram.

Vad för utom jobber tänker ni att man kan fördriva tiden med, tips?

• Tussilutt

Nu känns det riktigt spännande, jag hade en liten blödning i förrgår och molvärk i äggstockarna sedan blev det inget mer, så det kan nog ha varit ÄL. Nu kommer en ganska obegåvar fråga från en som har barn sedan tidigare... När skall man ha sex i förhållande till dessa symptpm, dyker de upp precis när ägglossningen sker eller en tid innan?

• Yrrepyrr
    vilka menar du ska dyka upp? Inte hanarna väl
    Tycker du ska sätta igång på en gång!
    Hoppas att det inte är försent bara!
    Lycka till
  • Yrrepyrr

Fortsättning..
    Symtomen dyker upp vid ägglossning som då sker och ban bör ha samlag inom 48 timmar..

Svar på tråden BIM v. 7