• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Yrrepyrr: åh vad tråkigt Jag lider med dig... det är alltid hemskt när man måste göra så. Jag har aldrig varit med om att behöva ta bort en hund, men för två år sedan hade jag en hamster somj ag tyckte hemskt mycket om. När han började bli två år, blev han gammal och sjuk och jag bestämde mig för att göra slut på hans lidande. Så jag fick ta honom till veterinären, och det var faktiskt jättejobbigt att säga hej då, även fast det bara var en liten hamster. Så jag förstår att du måste må hemskt dåligt över det här, men förhoppningsvis är det en lättnad att veta att han slipper lida efter imorgon...

• Tinkerbelle

Yrrepyrr - usch. Det är hemskt att ta bort en hund. Det är ju en familjemedlem som man sörjer länge. Våran är så gamal (16) så jag bävar för att mamma en dag kommer ringa och säga att det är dags nu....
    Stora kramen till dig!

• Yrrepyrr

Tack för kramarna, urkasst är vad det är men som sagt hon kommer inte att lida mer..
    Jag får väl dressera katterna att hänga mig i hasorna vart jag går istället..så att det inte känns så ensamt..med gud så ledsen jag är..bävar för att tala om för ungarna..

• cattis82

Åh nej vad tråkigt yrrepyrr. Det är hemskt när djur blir sjuka. Mina svärföräldrar fick ta bort sin hund för ett par år sedan pga cancer, hon var vara 4 år. Saknaden blir stor, tycker fortfarande att man hör henne ibland. Kramar till dig.........

• Sofis

Hihi, jag läste precis att efter 8 dagar efter befruktningen, börjar kroppen producera hCG som ju testas med gravtestet... så i teorin ska man kunna börja testa snart

• Sofis

Nej usch nu måste jag åka iväg på mitt seminarium =( ha det gott alla

• Yrrepyrr

Ha det gött själv Sofis och hoppas att det går bra att banka in lite viktigheter emellan ÄL och BIM tankar

• Tinkerbelle

Ja jag ska också överge er snart.... Tyvärr!!!!
    Åker upp till Åre några dagar.... Middag ikväll och VM-invigningen imorgon!

Hörs snart!!!

Kramar!

• cattis82

Låter skönt Tinkerbelle, koppla av och tänka på annat i väntan på BIM :) Själv ska jag jobba hela helgen, då har man ju iofs också tankarna på annat.

• MinnY

tjenare. idag har jag ÄL enligt uträkningen här på FL. och jag känner mej väldigt konstig idag, lite yr och mår illa. tror ni att det kan ha med ÄL att göra?

Svar på tråden BIM v. 7