• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • cattis82

Sofis- hihi ja en fördel för mig är ju att jag bara kan sitta här på min fritid. Men jag vet precis hur det var när jag pluggade, det var lätt att fastna framför tvn och alla jättebra program gick ju precis när man skulle plugga......Lycka till på seminariet iaf. Själv borde jag ta en sväng med dammsugaren, men det kanske jag kan göra lite senare :)

• MinnY

Åh en till lista, får man vara med?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 41

Statistik: 0,2 * 40 = 8,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Tinkerbelle

Sofis - känner igen det där.... Redigerar just nu klart min uppsats, men självklart ligger den här sidan ner i listen och lockar...... Blir bättre när den är inne och jag kan sitta med mina böcker igen. Lyckades jag lura dig Vet vad har att göra fram till BIM nu i alla fall!!!

Förut har jag tyckt att det varit värst mellan ÄL och BIM, men den här gången har det varit olidligt mellan mens och ÄL!!!! Ska nästan bli skönt att vänta in BIM nu.....

• hyacinth

Jag har såååååå mycket att göra på jobbet men känner precis som er Tinkerbelle och Sofis att FL lockar mycket mer än att jobba!!! Jag sitter bara och tänker att det är inte symptom du känner det är bara inbillning!!! BIM känns oändligt långt borta!!! Jag fördriver tiden fram till BIM med något som jag tänkt på länge, jag har börjat ta danslektioner. Mycket bra för då har jag något annat att tänka på och får röra lite på kroppen samtidigt!

• Sofis

Hyacinth, trevligt med danslektioner (vad är det för dans?)! Om du dansar på riktigt bra så kanske du kan få lite träningsverk som du kan omvandla till gravsymptom

• Tinkerbelle

Bra tanke Sofis!!!!! Skulle också gärna börja dansa, det är så kul!
    Hittade en grupp yoga för gravida. Det ska jag börja med när jag plussat! Än så länge vågar jag göra vanlig yoga hemma...

• hyacinth

Sofis - jag tror det kallas funk-soul-jazzdans. Väldigt festligt men lite klurigt för en nybörjare som jag! Jag vet inte om trningsvärk i baksida lår kan räknas som gravsymptom...

• Sofis

hehe i BIM tider räknas ALLA symptom som gravsymptom

• Yrrepyrr

Lite ledsen nu är jag..ringde Det samtalet så i morgon kommer en vänlig själ och tar bort min fina hund som har cancer...

Svar på tråden BIM v. 7