• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

MinnY - det låter som ÄL. Jag brukar också kännam mig lite mysko då.

Tinkerbelle - Ha det så kul och vinka till oss som sitter framför våra tv-apparater!

Yrrepyrr - Jag har två katter och jag fruktar den dan dom inte kommer att finnas med oss längre. Men du har gjort det ända rätta, inget djur ska behöva lida bara för att deras matte och husse inte vill att dom ska dö. Styrkekram till dig!

• MinnY

känns som om jag har mensverk i hela magen också. allmänt olustig. bara att ligga i som fasen ikväll också då.

yrrepyrr: lider med dej, sånt önskar man inte ens sin värsta ovän. önskar att min hund lever lika länge som jag. den risken är väl kanske inte så stor men önska kan man ju få göra;) du får ta och gråta ut mot en skön axel nu. kram till dej.

• Sofis

Hej alla! Idag är en lustig dag, apropå skenis... jag har samma symptom som min första mens-dag: molvärk (kvar sen ÄL, vill inte släppa), känslan av att det när som helst "rinner till" och ett enormt sötsug (satt på seminariet och tänkte: snickers, choklad, sött, snälla var slut nån gång så jag får fara och handla... ) Det är trist att kroppen ska hålla på och jäklas med en, typ "haha, du ska få se hur det känns att va gravid och sen på BIM dagen, då fasen blir det blöda av..." Dumma dumma kropp! Jag ska nog sälja den på ebay snart tror jag....

• Sofis

Minny: Jag känner igen känslan, precis så där var det för mig också, fast ngn dag innan ÄL. Men så fort vi började mysa så försvann obehaget om man säger så

• Misan1

Hej, känns som ÄL är på intågande men gjorde ett test nu men bara en streck på stickan så än är det tydligen inte.. kan man ha ont någon dag före eller är det bara på ÄL dagen man har ont??? kanske har en sån månad man inte har någon ÄL.. eller så kommer den, enligt forums tabell så ska jag ha i morgon så...

• MinnY

ja vi får nog slänga ut gästerna och börja mysa. nu för tiden har vi ju inte sex längre utan vi gör barn;) efter idag börjar den hemska väntan:( hujeda mej

• Sofis

Misan1: Jag hade ÄL 1-2 dagar innan jag hade ÄL denna gång, så det är nog ÄL som är på G för dig!

Minny: Sätt igång och mys

• Bluna

Hej tjejer! I morgon börjar jag med älstickorna, och sen är det bara att mysa på igen då. Borde planera in mycket där i väntan på bim sen. Det blir ju såååå lååång väntan... Men ja, först mys nu då! Flört

• Sofis

Bluna: Lycka till med ÄL-letandet Och jo, jag vet vad det innebär att vänta på BIM. Det har bara gått typ 5 dar för mig nu, så har fortfarande lååång tid kvar. Dessutom börjar kroppen jäklas med mig redan, kommer bli en lång väntan

• Bluna

Sofis: Ja det är inte klokt vad det ska krångla med mensen nu, den kom alldeles för sent denna gången och den brukar vara väldigt punktlig. Får se hur det blir denna gång, hoppas på att den håller högst 31 dagar som den brukar...

Svar på tråden BIM v. 7