• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Hyacinth, du är inte ensam om värken från ÄL. Jag hade väl ÄL ungefär samtidigt som du och känner fortfarande av det... inga ömmande bröst dock, fast det är klart, om jag fortsätter trycka på dom för att känna om de gör ont, så gör de ju snart ont = ett första gravsymptom... jippee...

• hyacinth

Sofis - *fniss* man måste ju känna om dom fortfarande spänner eller inte!!!

• Sofis

Hyacinth: Ja men precis, visst är det så och så kan man ju bonka sig själv i magen också lite då och, så att molvärken kommer igång

• hyacinth

förra månaden hade jag ömma bröst fram till en vecka innan BIM. denna gången hoppas jag ha ömma bröst ända tills jag testar +!!!

• Tinkerbelle

Silverklar - nej, ägget släpper inte växelvis. Det kan släppa från samma äggstock flera månader i rad! Så det är inte något konstigt alls!

Kul att ni redan börjar känna av!!!! Vem får första nidisen här????

• Mrs  You
    hej tjejer eller snarare God morgon för min del Flört

Inget utslag på ÄL stickan ännu för min del idag är det dag 16 ef.mens
    och jag har regelbunden mens 29 dagar.
    Har dock upptäckt att min ägglossning varierar någon mellan dag 16ef.mens till dag 19ef.mens....
    BIM är 14/2....

Har myst på sedan i förrgår en gång om dagen så man hoppas ju bara på utslag på ÄL stickan nu
    Glad
  • Sofis

Mrs You: Det kan vara så att du är en s.k. "låghormonare" som då inte får stegring på ÄL-testet. Det är bara att fortsätta mysa så kan du ju inte missa ÄL

• Yrrepyrr

Jag hoppas verkligen att alla skriver om sina symtomer nu efter äl så man har nåt att frossa i
    Mrs You Hoppas med dig..jag vill oxå ha utslag men inget än så länge..

• Sofis

Yrrepyrr: Det hoppas jag med! Ska bli jättespännande att se vad som händer de kommande två veckorna

• cattis82

Tinkerbelle -tack för intressant info.

Nu tror jag att ÄL är över för min del så nu börjar denna långa väntan på BIM......
    Som flera andra här så känns det som alla hjärtans dag kan vara en bra testdag för mig också. Blir då BIM+1 kan nog vara ganska lagom.

Förra månaden hade jag inga speciella symtom förutom att mensen kom på BIM+5 och då kunde man ju inte låta bli att hoppas. Var nog mer skenis månaden före vid första försöket.
    Vi får se ska försöka att inte känna efter för mycket den här gången.......lättare sagt än gjort :)

Svar på tråden BIM v. 7