• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Barbaskön

Vem ryker??? Jag tror det blir Martin & Cecilia

• Kaxmaja

Åhhh vad trött jag e. Självklart menade jag vem ryker och då hoppas jag  på Lasse eller Ebba

L + M = Sant
  • LitenOchRädd

okej.. jag är det enligt min sambo han brukar kalla mig Piglet.. ... åh varför har dom detta förbaskade avbrott emellan..

• Barbaskön

Angelzezzan: jag hoppas också på Lasse eller Ebba men jag tror det blir Martin... som vi nu får döpa om till SnyggMartin.....han var ju grym i kväll.

• Mjölk

LitenOchRädd: Det var ju inte snällt! Eller gillar du det? Nä, avbrottet är ju inte så kul! Hoppas att Martin blir kvar, eller hur?

• Kaxmaja
    LitenOchRädd skrev 2007-03-09 21:48:40 följande:
    okej.. jag är det enligt min sambo han brukar kalla mig Piglet.. ... åh varför har dom detta förbaskade avbrott emellan..
    För att jag ska kunna sätta mig vid datan och surfa på familjeliv medans sambon håller på att dö av skratt åt Hjälp
    L + M = Sant
  • Barbaskön

Blir så irriterad på Ebba,,,, ,vet inte riktigt vad det är men när man ser när hon får sin första poäng så gör hon en speciell min (alltså "inte nöjd min") som jag stör mig på så in i Norden. Den minen säger typ "skojar du , vem tror du att du är - jag är bäst! " Denna gång svamlade hon i alla fall inte något om hur synd det var om henne....

• Aangiee

Jag hoppas Lasse och Ann får åka hem. Det faktum att han dansade liiiite idag väger inte upp det faktumet att han inte dansat på flera veckor. Tycker inte han ska få vara kvar...
    men antagligen så kommer dom som röstar hålla honom kvar..och då tror jag det blir martin eller ebba som ryker.... tyvärr....

• LitenOchRädd

njae hellre Piglet än Nasse.. Angelzezzan : hmm det kanske e så .. Mjölk : Ja snyggmartin låter bra Ja inte peta bort Martin här inte .. ^^