• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Fling

När man kollar på röstningar på aftonbladet så frågar man om rätt person åkte ur.. 75% sa nej! (va någon vecka sen)
    Och en annan fråga, är det dags för lasse att lämna let´s dance? så var det ungefär 80-90 % som svarade ja..

jag förstår då inte varför han är kvar i tävlingen? Han vill ju inte vara med, han dansar dåligt med flit, och han håller på med en inspelning i göteborg.. Jag tycker iaf att han ska få lämna på fredag, Ann vill ju inte heller vara kvar.. Så varför låta ett par som inte vill vara kvar i tävlingen, vara kvar bara för att man tycker lasse har en bra personlighet och är rolig?

Lasse gör inte ett skit på träningen med Ann, han gör inget på tävlingarna! Men dom stackarna som tränar skiten av sig och gör sitt allra bästa.. ja dom åker ut en efter en!!

Nä skärpning nu!!

• Isabelly

Fling:

Vet du om han tränar eller inte när de har träningar? Man ska inte uttala sig i något man inte vet..
    Och det är ingen tävling heller, det är ett underhållningsprogram..

Men synd att Anna o Tobias åkte iallafall:/
    Vi ska inte tro så mkt på alt tidningarna skriver. Lasse vet nog vad han gör. Han har nog samvete själv o hoppa av om det var/är allt för jobbigt...han vet ju vad han gav sig in i..

• Pyff
    Isabelly skrev 2007-03-08 16:41:40 följande:
    Fling: Vet du om han tränar eller inte när de har träningar? Man ska inte uttala sig i något man inte vet..Och det är ingen tävling heller, det är ett underhållningsprogram..Men synd att Anna o Tobias åkte iallafall:/Vi ska inte tro så mkt på alt tidningarna skriver. Lasse vet nog vad han gör. Han har nog samvete själv o hoppa av om det var/är allt för jobbigt...han vet ju vad han gav sig in i..
    Visst är det ett underhållningsprogram, visst sjutton är det ÄVEN en tävling!! Varför finns det annars röstning, och varför har de annars en sak-kunnig jury??? Då kunde ju lika gärna Bosse Larsson och Maud Olofsson sitta i juryn typ.
    Att inte Lasse tränar speciellt mycket är väl allmänt känt eftersom han sagt det själv! Han KAN ju inte hoppa av heller, han får inte det enligt kontraktet, annars hade han ju gjort det alla gånger!
    Pyff på er!
  • Kaxmaja
    Ebba & Jonathan: Magic300 (1)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh (6)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 (4)
    L + M = Sant
  • Aangiee
    Kaxmaja skrev 2007-03-08 18:43:19 följande:
    Ebba & Jonathan: Magic300 (1) Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh (6) Lasse & Ann: (0) Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3) Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 (4) L + M = Sant
    är det listan på dom man vill ska vinna???
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan

Ebba & Jonathan:
    Magic300 (1)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh (6)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)
    L + M = Sant
  • Skogsfrun Amalia

Tänk att den här tråden fanns visste jag inte förrän idag. Jag har laddat min mobiltel för att ringa så mycket jag orkar men inte på Lasse i alla fall.
    Jag vet inte om folk har gett sig 17 på att han skall få antingen hjärnblödning eller hjärtinfarkt. Skulle detta hända vad säger alla hans fans då, kanske "Sorry". Det är faktiskt ingen underhållning i världen värd.
    Jag tyckte också det var tråkigt att att Anna och Tobias åkte ut.

Förresten tycker jag synd om flickan som dansar med Lasse också, hon vill ju därifrån och det förstår jag verkligen, det här är varken en lek eller tävling utan fullständigt förakt för två personer som är jättebra var och en på sitt sätt.

• maria1978

Skogsfrun Amalia: Håller helt med dig...

• MammaNova

Ebba & Jonathan: Magic300 (1)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh ,Mammanova(7)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)