• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Barbaskön

Magic300: Nä jag tycker inte att hon är bäst - men hon är sötast!

• Magic300
    Barbaskön: Stämmer, såå jäkla snygg och söt så det finns inte....Hon slår inte "Iza", men det är det nog ingen som klarar heller.... (skillnad på ålder med)

Gillar faktist Tobbe och Erica med
  • Mjölk

LitenOchRädd: Men DU känner dej väl inte liten o rädd väl??? Styrkekramar till dej i så fall! Tyckte Martin var riktigt duktig ikväll! Han blir bara bättre o bättre! Och sexigare... smask Räcka ut tungan

• LitenOchRädd

Mjölk : Ibland så händer det även mig men bara ibland ..Satans Vovve han har gömt mitt snus ngn stans i huset .. Jo det var han och sexigare blir han nog om han får vara kvar *hoppas*

• lizzypizzy

Jag hoppas Lasse eller Ebba åker idag. Tyckte Martin var bäst idag! Erica var ockås kanon!

Vinnarlistan!!!
    Ebba & Jonathan: Magic300, Edvina82 (2)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy (4)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)

• Mjölk

LOR: Hahaha! Bra vovven!!! Inge snus gumman!!!

• LitenOchRädd

Mjölk.. det e mycket möjligt att han e en bra vovve men inte snäll.. :-P har iaf slutat röka brukar jag tänka .. Åhhh kan det inte börja igen?

• Magic300
    Vinnarlistan!!!
    Ebba & Jonathan: Magic300, Edvina82, Pling (3)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy (4)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)
  • Magic300
    Lasse har annat att göra med.. Låt han åka hem, så inte hjärtat kollapsar för gubben....

Go, Ebba, Go Ebba...