• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Mjölk

USK: Jag hejar på Martin också. Men vad har du emot Anna???

Ikväll blir det bojkott av Let's dance för mej!!! Så det så!

• Seaholm

Tyckte verkigen anna o tobias skulle vinna.. Dom va bäst juuu

• m2rru

I våran länstidning stod det idag att Lasse skulle göra allt för att bli utröstad. Lär nog ha stått i flera tidningar. Tänk om folk ville begripa att han inte vill vara kvar

Svammelhund - skulle ni hitta mig nån annanstans så hjälp mig hem. www.familjeliv.se/Forum-11-241/m14441179.html
  • maria1978

Jaha då är det strax dax då. Ikväll har jag inge förväntningar alls. Lasse blir väl kvar som alla andra veckor *suck*

Kommer jubla om han äntligen får åka hem. Lasse i alla äre men inte i Lets dance!

• Kaxmaja

Omröstning på aftonbladet. Vilket par e sin favorit ikväll Ebba ligger sist, Lasse näst sist.

L + M = Sant
  • Kagi

Som några här konstaterade redan i början av säsongen - Agneta Sjödin har verkligen hopplösa kläder! Vem är det som slänger på henne de här tygsjoken?

• The Arrow

Lars Wallin klär både Agneta och den där andra killen!

Fult på Agneta till och från ja!

• The Arrow

Haha, jag kommer inte ens ihåg vad den manliga programledaren heter - David Helenius eller något? Det är knappast pga honom man tittar haha.

Jag tycker Agneta har varit fin några enstaka gånger, men det första programmet var ju en KATASTROF!
    Jag kommer aldrig (!) glömma den där röda plysh-historian där man såg hennes mage och annat jag helst hade sluppit!

• Kaxmaja

Oj här var de verkligen tomt. Inga diskusioner alls??

L + M = Sant