• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • kessie
    Ebba & Jonathan: Magic300 (1)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh ,Mammanova(7)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie(5)
    (¯`°?.¸ ღ♥ William ♥ღ ¸.?°´¯)
  • elviraesther

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh ,Mammanova(7)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)

• Fling

Isabelly: Tycker du själv att lasse gör speciellt bra ifrån sig på tävlingarna?

Visst, det är ett underhållningsprogram.. men man ska då inte göra narr av dom som kan dansa genom att låta Lasse vara kvar! Det blir lika bra program även om lasse lämnar, om inte bätre.

Dom andra som är kvar i tävlingen kämpar på och vill verkligen vinna, Lasse kämpar för att åka ut.. gång efter gång!
    Nu vill ju inte Ann heller vara kvar, Då tycker jag att det är dags att rösta ut dom.. varför hålla var ett par som inte vill vara kvar?

• Squeezetoy
    Isabelly, han har ju själv i intervju erkännt att han inte läst igenom kontraktet ordentligt. Det var hans agent som skötte allt. Så han visste nog inte vad han gav sig in på kontraktsmässigt i alla fall. Synd att han inte slutade då han var sjuk för det var ungefär enda möjligheten som finns att komma ur utan att bryta kontraktet - läkarintyg! Det går inte bara att hoppa av programmet för så blir han förmodligen stämd för kontraktsbrott av produktionsbolaget.
  • Magic300

Menar ni att det är bara JAG som tror på "Snygg Ebba" och Jonathan?

Hmmm,

• Fling

Jag tror åxå att det är Ebba och Jonathan som vinner, dom blir bara bättre och bättre för varje vecka tycker jag

Fast Martin och Cecilia är åxå bra, jaja bara nån av dom 2 vinner så är jag nöjd

• Anna ML

Är på fest ikväll så jag missar programmet men lär väl får reda på resultatet ändå och kommer att kolla på reprisen, skönt att se att ingen i den här tråden hejar på Lasse iaf

Var såå grinig efter förra programmet men det har gått över nu, är ju inte Lasses fel att folk röstar på honom precis, han gör ju verkligen allt han kan för att åka ut, jag håller tummarna för att han gör det idag

• Forgive not forget

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh ,Mammanova, forgive not forget(8)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)