• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Squeezetoy

Imponerande av Lasse idag faktiskt, men det är väl som han själv säger, att det går i hans fart. Men jag hoppas att han åker ut.

WOW säger jag också om Daniel och Erica, 40p!

Håller med om att Martin var jättesnygg med skäggstubb!

• maria1978

Jaha..Då va det bara att vänta en timme då och lite till för att se vem som ryker i kväll..

• Skumpis

Arrow - Mycket möjligt Fast jag är nog inte ensam om att tycka han är rolig. Hey Baberiba är ganska populärt

• Skumpis

Arrow igen - Jag pratar om humor alltså. Inte vad du tror Inget "spanande" alltså

• Mjölk

LitenOchRädd: Nej, det skulle vara underbart! Slurp! (PS Tur att mannen inte är här.... hihihi)   Förresten, är det du som är liten o rädd?

• Aangiee
    Vinnarlistan!!!
    Ebba & Jonathan:
    Magic300, Edvina82 (2)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)
  • LitenOchRädd

hehe... ja det e då tur att han hatar dans min sambo så han e ute med vännerna på fredagar hmm hur menar du med "Förresten, är det du som är liten o rädd?"

• Mjölk

LitenOchRädd: Ja, jag menar, ditt nick alltså! Men, ÄR du liten och rädd också?

• Kaxmaja

Vem vinner??? Jag hoppas på Erica och Daniel

L + M = Sant