• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Skumpis

Ebba & Jonathan: Magic300 (1)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis (9)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)

• Tant Groda

Ebba & Jonathan: Magic300, Edvina82 (2)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis (9)

• Charlie Bravo

Om inte Lasse B. vinner det här så kommer jag att bojkotta programmet framöver. Han är ju den enda som har en unik stil. De andra är hopplösa plagiat och utför bara danser på sätt som vi sett 1000 gånger förr.

• Kaxmaja
    Charlie Bravo skrev 2007-03-09 14:56:28 följande:
    Om inte Lasse B. vinner det här så kommer jag att bojkotta programmet framöver. Han är ju den enda som har en unik stil. De andra är hopplösa plagiat och utför bara danser på sätt som vi sett 1000 gånger förr.
    Ha ha ha ha ha för du skojade väl?
    L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!
    Ebba & Jonathan:
    Magic300, Edvina82 (2)
    L + M = Sant
  • Tant Groda

jag hoppas verkligen inte att erica vinner, men visst hon är jätteduktig, men jag gillar inte henne

• Marlie87

Edvina - Jag håller med dig! Jag tål henne inte som person, inte Daniel heller faktiskt..

Är det inte på tiden att Lasse får lämna programet idag?? Tycker det är sååå fel att Anna och Tobias åkte förra gången.

• USK

Jag hejar på martin.
    Tycker det är så skönt att anna åkte förra veckan.