• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • BaraKlara

Undra oxå VART Ebba är underviktig??? Av de delar jag har sett av henne kan jag inte skymta nån undervikt....

• LitenOchRädd

Mjölk : JA! det skulle väl vara synd om mig annars .. halva lönen går ju åt.. jag satt och bet på naglarna nästan... tänk om tv4 kunde göra om röstningssystemet och man istället röstade på den man inte ville ha kvar

• Hihi2

varför röstar folk på lasse? han förstör bara för de andra paren. ebba var mycket bättre än lasse, hon förtjänade att få vara kvar i tävlingen, det gör inte lasse...

• Aros rosen

Ja vem kan tycka att en tjej som Ebba hellre ska åka ut än en tråkig gubbe som Lasse som det tagit  x antal program för att lägga manken till. Astöntig i mina ögon. varför då hacka på en söt liten tjej som är mogen att fatta att man engagerar sig i det man tar åt sig???

♥ (¯`°?.¸ ♥mina hjärtan Lucas och Oscar ♥¸.?°´¯) ♥
  • Fling

79% som tycker att lasse ska lämna let´s dance (aftonbladet)
    87% tyckte att fel person lämnade ikväll (let´s dance sajten)

Men varför i h*vete är han då kvar? I don´t understand..

• slangbella

Jag tycker det är skitkul att Lasse är kvar  Det ger lite krydda till denna "seriösa" tävling. Varför tror ni han castades i första läget? För att han var en potentiell Fred Astaire?  Gott folk, det är ju underhållning!

• xxmeyaxx

Jag har länge velat att både Ebba och Lasse ska ut. Så nu åkte en av dom ut iaf.

Fling
    Jag förstår inte heller hur det går till. Hur kan 79% inte vilja ha Lasse kvar, men ändå är han kvar? Förra veckan tror jag att det var över 90% som ville att han skulle lämna Lets Dance.

Jag tror faktiskt att Tv4 har något fuffens för sig. Varför får vi tittare annars aldrig se hur vi faktiskt har röstat?

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • slangbella
    Fling skrev 2007-03-09 22:53:20 följande:
    79% som tycker att lasse ska lämna let´s dance (aftonbladet)87% tyckte att fel person lämnade ikväll (let´s dance sajten)Men varför i h*vete är han då kvar? I don´t understand..
    Förmodligen för att det inte är samma personer som svarar i undersökningar som de som verkligen ringer och röstar. Det skulle vara intressant att få veta hur många som verkligen röstar. Kan man få veta det någonstans? Hur många samtal som rings?
  • Fling

"Flamingokvintetten skickade ut ett massmejl till hela dansbands sverige och uppmanade att rösta på Lasse Brandeby. Nu skickar de ut ett nytt massmejl - Men den här gången vill de få ut Lasse."

-Bjarne Lundqvist ångrar uppmaning att rösta på Lasse.

Lasse själv:
    -Det var jobbigt att slå ut anna och tobias
    -Jag vill bara hem
    -Jag måste få åka hem
    -Lasse:sluta rösta på mig
    -Lasse:jag får inte åka hem

Verkar det som Gubben villl vara kvar i tävlingen eller?? Han mår ju snart psykiskt dåligt av att vara med..