• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Fling

Ja precis, när man ser på alla par så ha man ju försökt "prickat" in åldern på varandra så man dansar med nån i samma ålder! Då när jag såg Lasse och Ann, tyckte jag de va så bra att Lasse fått dansa med någon i sin egen ålder.. Jag hade visst fel, de skiljer ju bara 30 år på dom Skrattande

• Kaxmaja

Jag tycker Ann har sett hyfsat ung ut alla veckor men inte denna vecka. Nu hade de döljt hennes slingor och sminkat henne annorlunda.

L + M = Sant
  • Hexx

Men har inte Martin fått ihop det med sin danspartner...vad heter hon? Cecilia?

• Neonlight

Nej, det tror jag inte... Pr trick tror jag iaf

• Neonlight

fast man kan aldrig veta... ska kolla upp de där

• Hexx

Jaså, men min morsa sa att de varit med i "förkväll," eller "förhud," eller vad f*n det heter och gått ut med att de är "ihop!"

• Mia888

Hej! Här vill jag vara med om jag får. Kollar varje vecka och nu börjar det ärligt talat bli lite jobbigt. Hallå, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKA FOLKET? Funderar på att bojkotta programmet om inte Lasse åker ut nu. Det är ju ett hån mot de andra som verkligen försöker. Nä, jag förstår ingenting...