• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • katta554

ja har hört att vi får skylla på magnus uggla för att lasse är kvar för han tokröstar på honom varje program. han berättade det på rixs fm.

tycker också det är dumt att lasse inte åker ut, han vill ju desstuom själv åka hem. han känner sig nog dum som slår ut en massa duktiga dansare. fast i början tyckte ja det var roligt att han var med men inte nu! tänk om han vinner allt, då kan dom ju lägga ner let´s dance

• Trynträ

Jag förstår inte varför inte Lasse får hoppa av om han nu vill det. Tävlingen går ju ut på att man ska kunna dansa. Jag tycker de skulle avskaffa telefonröstandet och bara använda juryn som kan det hela. Annars blir det mer parodi än tävling.

• Zhara

Hur gärna jag än vill att Lasse ska åka så har han ju skrivit på ett kontrakt att så länge folk vill ha med honom så SKA han dansa, tyvärr

• Neonlight

Jag tror Martin ryker nästa vecka.

• Neonlight

Bara för att andra skriver det så kan jag bekräfta att Martins famn är Mysig, hård, varm ect ect =)

• Seaholm

äntligen åkte ebba ut.. ohh va jag retar mig på henne. Avbryter ju hela tiden när dom frågar hennes danspartner något(kom inte ihåg vad han hette nu)
    Hon kan ju hela 3 ord: absolut, liksom, precis
    Nästa vecka e det minsann lasses tur att åka. heltöntig

• Mjölk

Neonlight: Nej nej neeeeeeej! Inte Martin! Vad menar du, har du haft ihop det med honom eller? JÄTTEAVIS!

• Neonlight

Kan ej gå in på hur vår relation (snurrig relation) var men våra barn älskade och leka tillsammans. Vi har haft det jätte kul under de åren vi umgicks...
    Men jag tror han ryker nästa vecka OM inte svenska folket inser att Lasse borde få åka hem till hans sambo.

• Mjölk

Neon: ÅH! Är sååå  avundsjuk! Han är ju så smaskig! Räcka ut tungan

• Pyff

Jag är inte ledsen att Ebba åkte ut, jag gillade aldrig henne, verkade labil tycker jag. Sen är det klart att hon dansade bättre än Lassem och han egentligen borde åkt ut, men , men......

Pyff på er!