• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • aussie

jo, jag vill att Lasse vinner, men det ignoreras gång på gång.

• aussie

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11)
    Lasse & Ann: (1)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888 (5)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)

Där har ni!

• Anna ML

aussie: ok jag visste väl att NÅGON måste rösta på Lasse, vår fl lista speglade inte svenska folket, men nu då

• aussie

Åh vad stolt jag är att ensam på FL vara representant för svenska folket!
    Jag tar det med den äran!

• aussie

Jag har sett det tisslats och tasslats om möten med Lass(i)e i tråden. Eller f'låt brottarkarl'n.
    Mitt möte med Lass(i)e ägde rum 1987 (jag var 12) på en fest. Han är ju så gla o käck.

• Mia888

Anna ML: Håller med, inte kan han dansa, inte ett dugg!! Bara för att svenska folket tycker att han är rolig och är folkkär så kan ingen tycka att han är en bra dansare. Då har man verkligen ingen koll på dans!

• Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11)
    Lasse & Ann: Aussie(1)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888 (5)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)
    L + M = Sant