• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • aussie

Äh, det är ju ungefär vad svenska folket kan utföra för demokratin: anarkistiska, irrationella röster på en gubbe som inte kan dansa, bara för att jävlas. Jag är inte en sån som hänger på luren i TVtävlingar, men hade jag varit det, skulle jag också röstat på Lasse.

• The Arrow

Ann såg äldre ut för att dom hade gjort henne lite rultigare i den där klänningen + man såg inte hennes ben (vilket kan förknippas med "ungt" mode eller? =)....) + att man inte såg hennes "ungdomliga" slingor i skarpa färger när håret var uppsatt sådär + att dom nog med flit hade sminkat henne för att se sliten ut för att folk ska fatta att hon inte vill hålla på mer! ; ) Take a hint, people! ; ) Ann is no spring chicken! ; )

• The Arrow

Alltså - Kommentar om Ann som ett svar på ett inlägg för några sidor sedan =) (förlåt, glömde ditt alias)

• Tant Groda

tycker att ebba ser ut att var normalviktig
    hon är absolut inte tjock men absolut inte anorexiasmal!

får börja hålla tummarna på tobbe och annika nu istället!

• KJG

Är Agneta gravid? Hon hade en lite anorlunda kläning på sig. Precis som om hon ville dölja något???

• MOFmommo

Ha ha ha!! Tror inte detta är allvar, *ASG*!!

• Mammys

Jagt tyckte det var jättetråkigt att ebba och jonatan fick lämna lets dance...de var så duktiga tycker jag.
    Undrar redan vem som rycker nästa vecka...?
    Gissning tror kan vara tobbe eller Erika.

Du vet väll om att du är värdefull!!
  • Luffarmor

Ni ska se att  lasse tar hem alltihop till slut

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....