• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Kaxmaja
    Flyttar fram listan lite

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy (4)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)
    L + M = Sant
  • Neonlight

jo dom är tillsammans på golvet (danspartner)
    Men han säger hela tiden att dom ej är kära... Jävla gubbe om han luras med mig...

• Mia888

Lägger till mig om det är ok.

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888 (5)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6

• Maddiss

Men alltså, ingen av kändisarna dansar ens i närheten av hur riktiga tävlingsdansare dansar. Så att Lasse är kvar är ju bara en marginell skillnad För övrigt har Ann dansat i världstävlingar nyligen, så det är inte så att hon är "för gammal" som vissa här tror

Trodde att Cissi var runt 30 också, men hon är bara 22. Martin är 30+ och har flera barn, så tror inte de är ett par

• majlove

lägger till mig i listan oxå om det är ok

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)

• Anna ML

Hehehe...va konstigt att ingen vill att Lasse och Ann ska vinna på vår lista Med tanke på att så många där ute faktiskt röstar på honom

• Tini

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini  (11)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)

****Stolt mamma till William 050210****
  • LabLover

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11)